Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor liefje » 29 okt 2009 20:43

Rufi gefeliciteerd met Abel. (leuke naam)

Pol sterkte het duurt nu geen weken meer! Succes...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 okt 2009 21:02

Nou die capsules of veters om de baarmoedermond te verweken zal ik niet meer hoeven want gisteren hebben ze al getoucheerd en het was al een heel end verweekt en 2 cm ontsluiting =D> , maar that's it. Gisteravond wel heel veel harde buiken gehad en een hele onrustige baby die lag te draaien dat ik af en toe echt het idee had dat ik wee-en kreeg, maar niks hoor. Alles zakt af en het is nog steeds hetzelfde liedje......... bah.
En dat ziekenhuis, dat zie ik gewoon echt niet zitten, laat maar thuis komen, net zo makkelijk toch :shock:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 29 okt 2009 21:13

Rufi, gefeliciteerd met de geboorte van Abel! Fijn dat je mannetje nu thuis is.

Pol, ik ben bij de laatste ingeleid op medische indicatie. de dag ervoor ben ik nog wel gestript dat wou ik graag, want bij de tweede werkte dat, want ik zag eigenlijk dat infuus niet zo zitten.
hoe ze gaan inleiden heeft te maken met een aantal punten, hoeveel cm je al hebt en de termijn van de zwangerschap en nog een paar dingen. dat heeft de gyn toen uitgelegd.
Maar goed hier om half 10 infuus erin en om half 1 was de kleine er al. Heb de bevalling niet heftiger gevonden als de anderen, sommigen vinden het heftiger met infuus, wel een beetje een storm gehad, maar ja hij was er dan ook snel. Ook reageerde de kleine wel op het infuus en toen hebben ze hem iets minder gezet.
Ik beval juist veel liever in het ziekenhuis, heerlijk allemaal bekwame mensen geen rotzooi thuis, je eigen beddengoed niet vies en als het nodig is zit je gelijk op de goede plek.
maar goed ik ben of op medische indicatie bevallen of de baby moest opgenomen worden.

Pol, Lenny en Memmem succes met de laatste loodjes, wens jullie een goede bevalling toe.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 okt 2009 21:26

Misschien heb ik iets gemist of ergens overheen gelezen. Maar hoe is het met Marjo?

Pol, Memmem en Lenny succes met de laatste loodjes.. :wink:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 okt 2009 21:27

Rufi, gefeliciteerd!! :D

Pol, succes! Evenals Lenny en Memmem!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 okt 2009 21:31

Lenny en memmen jullie ook veel kracht toegewenst voor de laatste lootjes.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 okt 2009 22:20

rosekapje schreef:Rufi, gefeliciteerd met de geboorte van Abel! Fijn dat je mannetje nu thuis is.

Pol, ik ben bij de laatste ingeleid op medische indicatie. de dag ervoor ben ik nog wel gestript dat wou ik graag, want bij de tweede werkte dat, want ik zag eigenlijk dat infuus niet zo zitten.
hoe ze gaan inleiden heeft te maken met een aantal punten, hoeveel cm je al hebt en de termijn van de zwangerschap en nog een paar dingen. dat heeft de gyn toen uitgelegd.
Maar goed hier om half 10 infuus erin en om half 1 was de kleine er al. Heb de bevalling niet heftiger gevonden als de anderen, sommigen vinden het heftiger met infuus, wel een beetje een storm gehad, maar ja hij was er dan ook snel. Ook reageerde de kleine wel op het infuus en toen hebben ze hem iets minder gezet.

Dat is al een mooi verhaal dat die bevalling geen megatijd duurt!

Ik beval juist veel liever in het ziekenhuis, heerlijk allemaal bekwame mensen geen rotzooi thuis, je eigen beddengoed niet vies en als het nodig is zit je gelijk op de goede plek.
Maar bij de vorige kinderen heb ik gedoucht en ondertussen had de kraamhulp de rotzooi al opgeruimd en stond er lekker drinken ed klaar en ik zat werkelijk als een prinses in bed!

maar goed ik ben of op medische indicatie bevallen of de baby moest opgenomen worden. In principe mag het gewoon thuiskomen dus tot op dit moment geen med. indicatie. Nu ken ik mijn verloskundige en als ik bijv. tegen haar een snauw geef, vind ze dat helemaal niet erg en bij een onbekende hou je je eigen toch meer in denk ik. Thuis ben je meer op je gemak, kan doen wat je wilt, douchen, met de deur slaan etc etc.

Pol, Lenny en Memmem succes met de laatste loodjes, wens jullie een goede bevalling toe.

Thanks!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 30 okt 2009 11:36

pol heeft zich vandaag nog niet gemeld...... *nieuwsgierig*

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 30 okt 2009 12:02

Nou hoop voor Pol dat ze bevallen is!

Bedankt allemaal voor jullie goede wensen! Gister nog naar de verloskundige geweest, alles was nog oke met de baby, dus rustig afwachten.. Ik hoef er niet meer terug, als ik volgende week vrijdag nog niet bevallen ben moet ik door naar het zh, elke dag een CTG enzo. Maar ik hoop natuurlijk echt dat de beeb er dan allang is!!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 30 okt 2009 12:07

Of ze is nu hard aan het werk! :roll: :oops:

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 30 okt 2009 12:55

* denkt van wel *

Tis koud buiten dus een betere bezigheid is er vast niet.........

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 okt 2009 13:59

Pol is eendjes wezen voeren, naar de winkel geweest, auto getankt, vk op visite gehad, moet maandag naar het ziekenhuis voor een controle ( #-o ), gaat nu naar de bieb en daarna gymen met de kids.

Dus wee-en, vraag me inmiddels af wat het zijn!

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 30 okt 2009 15:06

Sorry voor mijn stilzwijgen in dit topic :D Zwangerschap verloopt zo moeizaam dat ik vaak geen zin meer in heb om er over te praten. In ieder geval nog steeds geen baby, wel bijna over de uitgerekende datum heen. Vandaag gestript. Ik hoop dat dat wat gaat helpen. Als er dames zijn die er positieve ervaringen mee hebben, dan hoor ik het graag. Een beetje optimisme en moed kan ik goed gebruiken!

Veel sterkte voor alle anderen en Rufi gefeliciteerd met Abel.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 30 okt 2009 15:48

Wow wat een spanning hier ineens weer op veel fronten. Dat wordt weer zo'n weekend dat iedereen stiekem tussendoor kijkt of er ondertussen al wat geboren is ;)

Dames: veel succes allemaal! Hopen en bidden dat het goed mag gaan.
pobody's nerfect

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 okt 2009 15:52

Bij Rianne ben ik gestript en het ging super!!! Maar van de week ook geprobeerd maar de baarmoedermond was nog niet helemaal verweekt dus het haalde geen lor uit!

We wachten maar af en we gaan af en toe maar zitten internetten toch zeker???

en andere rw-ers bedankt voor jullie meeleven!!!!!! En alle wachtende zwangeren sterkte en zet tem op!!!

Terug naar “Archief”