Rufi gefeliciteerd met Abel. (leuke naam)
Pol sterkte het duurt nu geen weken meer! Succes...
Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Rufi, gefeliciteerd met de geboorte van Abel! Fijn dat je mannetje nu thuis is.
Pol, ik ben bij de laatste ingeleid op medische indicatie. de dag ervoor ben ik nog wel gestript dat wou ik graag, want bij de tweede werkte dat, want ik zag eigenlijk dat infuus niet zo zitten.
hoe ze gaan inleiden heeft te maken met een aantal punten, hoeveel cm je al hebt en de termijn van de zwangerschap en nog een paar dingen. dat heeft de gyn toen uitgelegd.
Maar goed hier om half 10 infuus erin en om half 1 was de kleine er al. Heb de bevalling niet heftiger gevonden als de anderen, sommigen vinden het heftiger met infuus, wel een beetje een storm gehad, maar ja hij was er dan ook snel. Ook reageerde de kleine wel op het infuus en toen hebben ze hem iets minder gezet.
Dat is al een mooi verhaal dat die bevalling geen megatijd duurt!
Ik beval juist veel liever in het ziekenhuis, heerlijk allemaal bekwame mensen geen rotzooi thuis, je eigen beddengoed niet vies en als het nodig is zit je gelijk op de goede plek.
Maar bij de vorige kinderen heb ik gedoucht en ondertussen had de kraamhulp de rotzooi al opgeruimd en stond er lekker drinken ed klaar en ik zat werkelijk als een prinses in bed!
maar goed ik ben of op medische indicatie bevallen of de baby moest opgenomen worden. In principe mag het gewoon thuiskomen dus tot op dit moment geen med. indicatie. Nu ken ik mijn verloskundige en als ik bijv. tegen haar een snauw geef, vind ze dat helemaal niet erg en bij een onbekende hou je je eigen toch meer in denk ik. Thuis ben je meer op je gemak, kan doen wat je wilt, douchen, met de deur slaan etc etc.
Pol, Lenny en Memmem succes met de laatste loodjes, wens jullie een goede bevalling toe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten