Marnix schreef:liefie schreef:Over 5 weken zitten wij heerlijk in Egypte zie alleen wel weer tegen het vliegen op
Waarom?
Omdat ik niet van dichte ruimtes hou waar ik niet uit kan

Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:liefie schreef:Over 5 weken zitten wij heerlijk in Egypte zie alleen wel weer tegen het vliegen op
Waarom?
liefie schreef:Marnix schreef:liefie schreef:Over 5 weken zitten wij heerlijk in Egypte zie alleen wel weer tegen het vliegen op
Waarom?
Omdat ik niet van dichte ruimtes hou waar ik niet uit kanEn ik maak me altijd veel te druk dat het vliegtuig neerstort terwijl ik weet dat autorijden nog een groter risico is. Maar ja dat helpt allemaal niet maar ik ga gewoon heb nu al meerdere keren gevlogen dus het zal best goed komen
niet toevallig weer in Kessel ?Evelien schreef:wij gaan eind nov. een weekendje weg (een huisje met bubbelbad, sauna etc..).
kwebbel schreef:niet toevallig weer in Kessel ?Evelien schreef:wij gaan eind nov. een weekendje weg (een huisje met bubbelbad, sauna etc..).komen wij net van thuis
ze kenden jullie nog
Evelien schreef:wij gaan eind nov. een weekendje weg (een huisje met bubbelbad, sauna etc..).
Daatje123 schreef:Evelien schreef:wij gaan eind nov. een weekendje weg (een huisje met bubbelbad, sauna etc..).
Klinkt goed. Waar is het? Zoek namelijk ook nog zoiets...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten