Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mormeltje
Mineur
Mineur

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor mormeltje » 26 okt 2009 22:38

Het valt mij ook op dat kleding voor mannen vaak duurder is en minder gevarieerd. Mijn vriend is geen puber meer, maar ook geen pakkendrager / netgeklede man. Ga daar maar eens wat voor vinden...
Hij draagt 's winters ook vaak nette colbertjes (niet van een pak) met een t-shirt eronder. En dan een spijkerbroek met all stars.
What goes around, comes around

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 okt 2009 22:48

Nette broeken voor mannen zijn inderdaad duurder dan bijvoorbeeld (even nette) rokken voor mij.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 okt 2009 22:52

Maar mannen hebben ook minder nodig, vind ik ;) Mijn man heeft een stuk of 5 echt goede broeken. Ik heb broeken, rokken, jurkjes. En dan nog 3/4 broeken, lange broeken enzo. Mijn man mag op zijn werk geen kortere broeken aan, dus hij heeft 2 3/4 broek en 2 korte voor de zomer.
Pakken draagt hij nooit, daar hou ik ook helemaal niet van. Stropdassen al helemaal niet. Mijn man slaagt eigenlijk altijd bij Jeans Center voor broeken. Al vind ik een broek voor 70 euro nog echt veel. Maar hij koopt nou eenmaal veel minder kleding dan ik, en doet er veel langer mee. Dus dan vind ik het wel weer waard.
Bovenkleding vind ik bij Shoeby ook erg leuk voor mannen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 okt 2009 07:39

Is iemand weleens in de outlet van Didi geweest? zo ja wat zijn jullie ervaringen.
Op de site van Didi kwam ik twee adresjes tegen. :wink:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 27 okt 2009 09:09

voor mijn man is kleding kopen echt een drama. hij heeft het liefst dat ik alles voor 'em meeneem want hij heeft zelf een vreselijke hekel aan winkelen.
Hier in de buurt is één mannenmodezaak waar we af en toe samen heen gaan. is redelijk duur maar wel goede kwaliteit. Daar gaat hij heel af en toe eens mee heen om z'n garderobe aan te vullen.. Verder neem ik wel eens wat mee, maar vind het niet altijd ideaal. vaak kun je nog eens terug omdat hij het niet mooi vindt, of het zit niet lekker, of de maat is net niet goed....
en dan moet je ook nog maar eens weten wat je mee moet nemen... hij houdt niet van te netjes, van vesten (dus met rits), capuchons, te veel letters/tekens, dubbele kleding (overhemd met trui, = te warm), v-halzen, 3-kwartbroeken, roze, en ga zo maar door... :roll:
het liefst draagt hij een spijkerbroek met polo. in de zomer korte en de winter lange mouwen. thuis loopt hij meestal op klompen en als we weggaan op fila's.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 27 okt 2009 09:10

Toevallig ben ik vorige week bij de outlet op HC in Utrecht geweest. Ze hadden wel veel in allerlei maten. Shirts met korte en lange mouwen, broeken, rokken, hempjes. Eigenlijk van alles wel wat. Veel basicdingen en zomer/herfstkleding.

LeChat: supergave laarzen!!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 27 okt 2009 09:13

Mijn man heeft 1 merk spijkerbroek wat hem perfect zit (hij heeft zeer moeilijke maat). Die kosten € 150,-. Vind het best wel duur, maar hij verslijt er nog geen 3 in het jaar terwijl hij ze elke dag aan heeft. Verder draagt hij met zijn nieuwe baan in de zomer een shirt en nu een shirt met vest met capuchon. Hij heeft ook nog heel veel overhemden in allerlei kleuren, maar die draagt hij heel weinig. Vaak op zondag of als we weg gaan onder een vest met capuchon.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 okt 2009 09:29

mijn man draagt eigenlijk alleen maar truien en overhemden (overhemden het hele jaar door) de truien meestal in de winter. Hij heeft nooit een overhemd onder een trui (dat is voor hem veel te warm).

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 27 okt 2009 10:04

Ik ben toevallig ook vorige week bij de didi outlet op HC in Utrecht geweest. Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik was wel echt op zoek naar winter dingen en dat was er eigenlijk helemaal niet. Heel veel shirtjes met korte mouwen waren er. Ik ben er dus niet geslaagd.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 27 okt 2009 10:24

kwebbel schreef:mijn man vind het wel best met kleding, af en toe haal ik wat voor hem en altijd valt het wel in de smaak. Nu willen we nog een mooi pak voor de winter en wat mooie truien en broeken. Een broek & trui van g-star maar vinden we eigenlijk veels te duur. Een trui voor 80 euro is het minste wat je kan krijgen...pff :shock: dan maar gewoon bij C&A kijken. We waren laatst in een outletstore van g-star maar ze hadden zowiso niets voor mij, en allemaal broeken van minimaal 150 euro. Dat gaat bij mij te ver.

Er zit nogal wat verschil tussen de goedkoopste trui voor 80 euro en de C&A ;)
Niet dat daar wat mis mee is, maar er zijn meer opties natuurlijk!
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 okt 2009 10:37

Jo'tje schreef:
kwebbel schreef:mijn man vind het wel best met kleding, af en toe haal ik wat voor hem en altijd valt het wel in de smaak. Nu willen we nog een mooi pak voor de winter en wat mooie truien en broeken. Een broek & trui van g-star maar vinden we eigenlijk veels te duur. Een trui voor 80 euro is het minste wat je kan krijgen...pff :shock: dan maar gewoon bij C&A kijken. We waren laatst in een outletstore van g-star maar ze hadden zowiso niets voor mij, en allemaal broeken van minimaal 150 euro. Dat gaat bij mij te ver.

Er zit nogal wat verschil tussen de goedkoopste trui voor 80 euro en de C&A ;)
Niet dat daar wat mis mee is, maar er zijn meer opties natuurlijk!

Broeken van gstar van mijn man waren niet in de uitverkoop en kosten 99 euro per stuk :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 okt 2009 10:44

Ik verbaas mij erover hoeveel vrouwen nog kleding kopen voor hun man/vriend of altijd meegaan tijdens het kopen van kleding :D Wel grappig, ik dacht eigenlijk dat niemand dat meer deed.

Het valt mij ook op dat de 'vrouwen' om het zo maar te zeggen de kleding ook mooi willen vinden die hun partner aanheeft en anders komt het er niet in. Natuurlijk wil je graag dat je partner er leuk uitziet, maar als hij nu een kledingstuk heeft die hij ontzettend mooi vindt en jullie vinden er niets aan, draagt hij die kleding dan ook of 'verdwijnt' dat kledingstuk langzaam?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 okt 2009 10:50

Kijk mijn man vindt echt alles goed. Hij heeft gewoon geen kijk op kleding voor zichzelf (zegtie zelf). En dan is het zoeken naar wat we allebei mooi vinden.

Mijn man heeft een gruwelijke hekel aan veterschoenen (en die vindt ik dan wel erg mooi). Zijn trouw schoenen zijn wel veterschoenen voor de rest draagt hij het liefst instappers.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 okt 2009 10:58

Mijn man heeft een eigen mening hoor en wij winkelen graag samen. Ik heb weleens een kleding stuk wat ik heel mooi vindt maar hij vindt het niks dan wordt het niet gekocht :lol:
Maar wat mijn man mooi vindt is ook mijn smaak dus dat is wel fijn :D

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 27 okt 2009 11:05

Ik ga mee met spijkerbroeken kopen omdat hij fijn vind om mijn mening er over te horen. Terwijl hij maar van 1 merk 1 model wil, dus al een paar dezelfde heeft :wink: . Verder vind hij het prettig als ik iets meeneem voor hem. Vaak zegt hij van 'ik zou een grijze trui met v-hals wel handig vinden, wil jij kijken of ze die ergens hebben als je wil. Tuurlijk wil ik dat dan. Of andersom, dat ik zeg: "zag vandaag toch leuke schoenen, zus en zo zagen ze eruit". Of we kijken ff op internet :wink: . Shoppen vind hij gewoon niet leuk en we hebben dezelfde smaak. Hij heeft wel een trui die hij zelf fijn vind en ik echt niet mooi. Maar goed, als hij er blij mee is. Ik heb ook kleding die hij niet geweldig vind.

Terug naar “Archief”