Gezin en ... hobby's

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Gezin en ... hobby's

Berichtdoor Evelien » 21 okt 2009 21:20

paprikameisje2 schreef:dank je allemaal :) :oops: de een vind dit erg mooi, terwi een ander dit vreselijk lelijk vind! ik ben er super blij mee! t heeft me 2,50 gekost! de rits had ikuit een gekregen jurkje gehaald! wat tweede hands was!

ik moet ook eerlijk bekennen dat ik knopen en ritsen ook altijd van versleten kleren haal. :oops: :wink:

seca27
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor seca27 » 22 okt 2009 17:19

Hebben jullie ook nog andere hobby's, dan met een bolletje wol in een schommelstoel te zitten?
Mijn hobby is wel duidelijk denk ik en goed te combineren met mijn gezin. De motor gebruik ik ook voor woon/werk verkeer als wel voor hobby doeleinden zoals tourritten rijden. Mijn vrouw gaat ook wel eens mee achterop. En de kinderen vinden het wel stoer dat hun papa motor rijd.
:clown:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 22 okt 2009 17:44

seca27 schreef:Hebben jullie ook nog andere hobby's, dan met een bolletje wol in een schommelstoel te zitten?

Die hobby heb ik nog bij niemand voorbij zien komen :neeschudden:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 okt 2009 17:54

seca27 schreef:Hebben jullie ook nog andere hobby's, dan met een bolletje wol in een schommelstoel te zitten?
Mijn hobby is wel duidelijk denk ik en goed te combineren met mijn gezin. De motor gebruik ik ook voor woon/werk verkeer als wel voor hobby doeleinden zoals tourritten rijden. Mijn vrouw gaat ook wel eens mee achterop. En de kinderen vinden het wel stoer dat hun papa motor rijd.

lijkt me heeeerlijk!! alleen ishet hier niet haalbaar!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 22 okt 2009 19:47

Breien is vet hip.
Ik brei altijd m'n sjalen zelf.
M'n zus zit hier een coole trui te breien voor haar zelf
M'n moeder breit een bolero voor me alleen met mouwen en een rugpand... Van die vestjes die je erg veel ziet van tshirt stof. Ik vind die dingen heel gaaf en lekker zitten, dus nu krijg ik een wollen versie....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 okt 2009 20:06

Ik brei alleen op mijn werk, omdat dat zo huiselijk aandoet :mrgreen:
Motorrijden is mijn hobby echt niet. Die van mijn man wel, en ik vind het heel stoer als ik hem op zijn motor zie rijden, maar ik vind er zelf weinig aan. Ik zit liever in mijn verwarmde auto met de radio of cdspeler aan :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

mormeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor mormeltje » 22 okt 2009 20:29

Breien... 'Knitting' was in Amerika helemaal hot inderdaad. Ik zat op een reformatorische school dus heb nog rechts en averechts geleerd. Maar als ik nu een gebreide trui wil, haal ik m wel bij Vero Moda :)
Mijn hobby's zijn paardrijden en schilderen. Ik ben begonnen aan een grote tijgerkop op een doek van 50 x 50 cm. De achtergrond wordt rood, dat past in mijn kamer. Ik hou niet van abstract - dat stelt niet een beel voor zeg maar. Ik hou erg van dieren, dus dan maar n stoere tijger in mn kamer als tie lukt...
What goes around, comes around

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 okt 2009 21:18

Er zijn zelf brei café's, dus het is super hip. stitch 'n *censuur* heet dat
ja, dat is mijn mening dan he.....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 okt 2009 21:43

De jongens mogen verkleed naar school, heeft iemand low budget ideeën? vind het zo on origineel als ik ze in de overall laat gaan. Ik met mijn creativiteit moet toch zelf wat weten te verzinnen?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 24 okt 2009 10:26

@Annet; mijn moeder slingerde hele outfits van crepe papier in elkaar toen wij klein waren :mrgreen: Hoe oud zijn jouw kids ookalweer? Ik heb nog een foto van mij als 4-jarige als lente/bloemen-feetje. Erm...m'n broertje was vaak piraat maar wij gingen dan ook naar de openbare school ;) Misschien een Romeinse heer (heb het boekje van Rome voor me liggen :mrgreen: ), of Formule 1 coureur? Offe, Schotse meneer met kilt :mrgreen: Schoorsteenveger? Is er eigenlijk een thema :?:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 24 okt 2009 17:16

De school bestaat 100 jaar maar er is geen protocol en ik vind ot en sien style wel leuk maar niet zo origineel. Maar dat is eigenlijk bijna niets meer. Nu zei die van 9 dat ie wel als clown wilde, hij vind het ook wel leuk om de clown uit te hangen. Een bassie en adriaan outfit?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 okt 2009 18:13

Ik krijg een beetje het idee dat alle vrouwen hier alleen maar breien en zo als hobby hebben. Please, neem dit vooroordeel eens bij me weg :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 okt 2009 19:20

Ik rij paard :wink:

mormeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor mormeltje » 25 okt 2009 19:31

Jamillah, wat leuk! Ik rijd ook paard. Op het forum nog weinig paardenfans tegengekomen ;)
Heb je zelf een paard?
What goes around, comes around

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 okt 2009 19:47

Wat leuk :D Nee, ik heb zelf geen paard. Ik ben na 15 jaar weer begonnen op dezelfde manege als toen en het bevalt me prima weer. De eerste paar keer wel flinke spierpijn gehad.. Ik ga donderdag avond, 1 uurtje per week. En jij?

Terug naar “Archief”