Moderator: Moderafo's
pol schreef:Hier is alles rustig hoor, ben alleen misselijk maar ik ben dus de badkamer en wc aan het doen en dan hang je lekker voorover. Vanmiddag naar de vk, wel ben ik vreselijk kortademig en heb vannacht ook superslecht geslapen dus wil ik vannacht slapen ipv bevallen......
Met mijn nicht gaat het wel. ze is nu uit de zwaar kritieke toestand maar het is nu nog 10 dagen kritiek, dus de ergste spanning is er wel een beetje vanaf.
Memmem schreef:ajl, nog beterschap, hoop voor je dat je snel opknapt.
Pol, jij mag nog wel eerst bevallen, ik heb nog geen tijd![]()
De kinderen zijn nu toch ook wel heel erg benieuwd. Alexander gaf al aan dat ons neefje niet meer in onze kinderwagen mag slapen want daar moet nu de baby in.
Er komt nu echt een babyboom aan, ja. Met pol op nummer 1.
jeepeecee schreef:heb net ook even op pag 1. gekeken. zie dat daar nog alleen nog december staat, ik ben de 21e uitgerekend.
heb een vraagje, hoeveel werken jullie nog? ik werk 3 dagen in een kledingzaak, dus veel staan. en soms ben ik zo ontzettend moe! maar ik heb ook zo iets van niet aanstellen, en er zijn zoveel mensen zwanger en werken gewoon, dus gewoon door gaan.
nu mag ik wel regelmatig gaan zitten, maar ja personeel in een winkel die de hele tijd zit, dat is ook geen gezicht en niet klant vriendelijk, en ik voel me dan ook niet echt prettig. hoe doen jullie dat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten