Hormonen & relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Hormonen & relatie

Berichtdoor Marnix » 23 okt 2009 10:31

Tja, ik blijf het raar vinden. Maar goed, ik ben dan ook een man, daar werken de hormonen wat anders bij he :)

Kijk, ik heb best wel eens dat ik denk: Loop niet zo te zeuren.... ofzo... dat laat ik dan ook wel eens een keer merken. Maar daarmee hou ik niet minder van haar en dat voel ik ook wel. Maar dan alle negatieve dingen zien, helemaal niks voelen, twijfelen en alles aan je relatie verkeerd vinden.... daar kan ik me echt niets bij voorstellen. Maar goed, zoals ik al zei, ik ben een man en bij mij werkt dat dus niet zo :) Maar zijn die gedachten op geen enkele manier te relativeren ofzo? Want je weet waar het aan ligt, aan die hormonen. Als dat allemaal niet werkt zou ik volgens mij serieus overwegen om het met je huisarts te bespreken en bijv. te kijken of die hormonen wat beter onder controle gehouden kunnen worden. Zoiets wil je toch niet iedere maand?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 23 okt 2009 22:44

Maar als je elke maand er vrij heftig op reageert is het relativeren soms moeilijk vol te houden. In het beging lukt het over het algemeen nog wel. Anderen hebben in het begin niet altijd in de gaten dat het komt door de maandelijkse perikelen.

Zelf kon ik er ook behoorlijk last er van hebben. Ook voor jezelf is het behoorlijk hinderlijk en ik zat dan ook regelmatig mezelf in de weg. Dus daarom aan de anti-conceptie gegaan en sinds dien heb ik er weinig last van. Echt heerlijk!!!!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 okt 2009 18:11

Precies... ik zou dat dan idd wel serieus overwegen, als het zoveel scheelt! Wel eens gedaan, Ring?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

ring
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor ring » 30 okt 2009 19:47

Marnix schreef:Precies... ik zou dat dan idd wel serieus overwegen, als het zoveel scheelt! Wel eens gedaan, Ring?

Nee eigenlijk niet op die manier over nagedacht...
Ik zou *denk ik nu* er niet voor aan de anticonceptie gaan. 'k Vind van mezelf altijd dat ik dat op een natuurlijke manier
moet kunnen verhelpen. Maar dat lukt gewoon niet (altijd).

Hoewel ik er wel weer helemaal achter ben dat ik me nu heel anders voel, dan vorige week. 8>)
'k Weet ook niet...
"Boeken zijn schepen die de uitgestrekte zeeën des tijds doorkruisen"

*Annette*
Majoor
Majoor

Hormonen & relatie

Berichtdoor *Annette* » 31 okt 2009 23:06

Ik gebruik wel de pil, maar tijdens m'n stopweek, vaak begint het al een aantal dagen ervoor, heb ik een ontzettend lontje,
kan ik weinig verdragen, tranen zijn er zo, heel negatief ed. Vooral de laatste keer was het helemaal mis :(.
Wat de toekomst brengen moge........

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 nov 2009 12:38

ring schreef:
Marnix schreef:Precies... ik zou dat dan idd wel serieus overwegen, als het zoveel scheelt! Wel eens gedaan, Ring?

Nee eigenlijk niet op die manier over nagedacht...
Ik zou *denk ik nu* er niet voor aan de anticonceptie gaan. 'k Vind van mezelf altijd dat ik dat op een natuurlijke manier
moet kunnen verhelpen. Maar dat lukt gewoon niet (altijd).

Hoewel ik er wel weer helemaal achter ben dat ik me nu heel anders voel, dan vorige week. 8>)
'k Weet ook niet...

Het zonder medicijnen redden is altijd mooi maar het werkt gewoon niet altijd. Dus ik zou het wel in de gaten houden. Je kan wel blijven roepen dat het top natuurlijke manier moet lukken, maar daarmee kan je jezelf ook voor de gek houden.

Terug naar “Archief”