Joannah schreef:In Landen waar ze de Euro niet hebben(Zwitserland, Denemarken etc) en waar Schengen niet de scepter zwaait over wie er zonder paspoort in mag en wie niet (Dit wil Wilders inderdaad ook afschaffen, en terecht) doen het niet slechter dan landen binnen de Euro/schengenzone.
Bovendien is "Mammon" niet onze god.
Heb je Rikus' onderschrift al eens aangeklikt? Het is verder natuurlijk een enorm verschil of je van begin af aan niet mee wilt spelen, of dat je - zoals wilders - halverwege de spelregels wilt veranderen. Over Denemarken en Zwitserland hoor je haast nooit wat als het op wereldwijde politiek aankomt.
Wilders is met een allochtoon getrouwd, en zal nooit mensen deporteren die het niet verdiend hebben,
Vertel eens, hoe "verdien" je deportatie? Wist je trouwens ook dat Wilders van plan is de familie van de rechthebbende mee te deporteren?
nu krijgt iedereen in detentie al automatisch een halaal maaltijd en een mekka-kompas op het plafond, zodat ze zich vooral gesteund kunnen blijven voelen in hun misdaden tegen ons, afvalligen, dat zijn nl. geen toegerekende zonden in de Islam.
Hoe is moslim zijn een misdaad? Verder lijken zo veel mensen de gouden regel te zijn vergeten, en het schokt me dat hier ook zo veel christenen het zijn vergeten "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook de ander niet." En daar staat niet bij: maar alleen als de ander het ook voor jou doet. Nee: de andere wang toekeren gebeurt niet onder voorwaarden. Ik vind het niet meer dan normaal, en een maatstaf voor ons beschavingsniveau dat wij, ondanks mensen hun misdaden jegens de maatschappij, hun geloofsleven niet extra frustreren. Als jij of je familie ooit in een cel terecht komt ben je ook blij als daar een bijbeltje ligt.
Liever een ME die raakschiet, dan de hopeloze "voetbalstewardessen", die tijdens het Moet Kunnen-tijdperk zichzelf en het land totaal voor gek gezet hebben.
Als ouders hun kinderen vrij opvoeden(niet opvoeden), moet de ME het maar doen.
Serieus? Jij wilt echt dat we ME krijgen die mensen door de knieën mogen schieten? Heb je daar de gevolgen wel eens van gezien? Wat denk je dat het de gemeenschap kost te zorgen voor iemand die arbeidsongeschikt is geraakt omdat ie nooit meer zal kunnen lopen? Maar ja, in dit geval maakt het niet uit, want we gooien die mensen toch met de eerstvolgende vlucht uit het vliegtuig. Heb je enig idee hoe ontzettend krankjorum dit is?!
Met "God" in de grondwet en Troonrede is Nederland natuurlijk helemaal niet een land waar Staat en Godsdienst gescheiden zijn.
Nog schrijnender is het dat 'God' in een Grondwet staat, die ronduit ingaat tegen Zijn bedoelingen.
Maar goed, het zal nooit perfekt zijn.Hoe moeilijk we ons daar ook bij neer kunnen leggen
Ah, maar het is een hele troost dat er tenminste één iemand is die schijnbaar precies schijnt te weten wat God's bedoelingen precies zijn. En blijkbaar heeft God geen enkele moeite met mensen eerst voor het leven te verminken en daarna uit een vliegtuig te gooien.