Als we Jurian bij zijn oma's en opa's of ooms en tantes brengen betalen we niks.
Mijn zusje heeft een tijd elke maandagavond bij ons opgepast, van 08.45-22.15. Dan kreeg ze altijd 5 euro. Als ze een langere avond oppast altijd een tientje. Ze is net 16. Ze wil er zelf niks voor, maar ik wil dat perse wel geven, anders vind ik het lastig om het te vragen. Zo heeft ze er nog voordeel van. Terwijl Jurian altijd slaapt, en haar vriendje gewoon meekomt. Maar het is meer het idee. Toen Jurian nog heel klein was, was ze er vaak de hele avond mee bezig (die wilde alleen maar op pinken zuigen

), maar het bedrag bleef wel gewoon hetzelfde.
Jurian was vanmorgen even mee in de buggy naar de markt. Na een half uur begon hij ontzettend te huilen, in de auto ook nog, helemaal overstuur. Zo zielig. Ik ben snel naar huis gereden, en toen bleken zijn handjes ijskoud te zijn. Hij had dus gewoon zere handjes. Zo zielig!

Ik ben meteen naar de Hema gegaan en heb een muts, sjaal en wantjes gekocht. Want dit wil ik niet meer (wat is dat lastig zeg, een eerste kindje, ik heb geen flauw idee wanneer het te koud is voor hem ofzo).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...