Wie zegt dat het voor mij altijd zo makkelijk was? En is?
Misschien spreek ik wel uit ervaring dat er nog genoeg tijd is om het te leren als je getrouwd bent?

Moderator: Moderafo's
tante-tortel schreef:Je maakt een mooie opmerking: niet zo makkelijk als dat voor jou is.
Wie zegt dat het voor mij altijd zo makkelijk was? En is?
Misschien spreek ik wel uit ervaring dat er nog genoeg tijd is om het te leren als je getrouwd bent?
Marnix schreef:Volgens mij begon deze discussie overigens met een opmerking dat ik had gelezen van iemand die na getrouwd te zijn zich achter een gesloten deur omkleedde enzo. Dat soort zaken lijken me nou weer niet zo gezond
Evelien schreef:Marnix schreef:Volgens mij begon deze discussie overigens met een opmerking dat ik had gelezen van iemand die na getrouwd te zijn zich achter een gesloten deur omkleedde enzo. Dat soort zaken lijken me nou weer niet zo gezond
dat hangt ook wel heel erg af waarom je zoiets doet....![]()
(kijk ik me ik bepaalde situaties dat wel voorstellen......)
![]()
Acire schreef:Mensen die graag achter gesloten deuren omkleden zijn misschien mensen die er lang over doen om aan iets te wennen. Hoeft niet perse ongezond te zijn lijkt me. Het is maar wat je samen fijn en prettig vind, toch?
Dippie schreef:Evelien schreef:Marnix schreef:Volgens mij begon deze discussie overigens met een opmerking dat ik had gelezen van iemand die na getrouwd te zijn zich achter een gesloten deur omkleedde enzo. Dat soort zaken lijken me nou weer niet zo gezond
dat hangt ook wel heel erg af waarom je zoiets doet....![]()
(kijk ik me ik bepaalde situaties dat wel voorstellen......)
![]()
En wát zijn die bepaalde situaties dan? Ik kan me dat namelijk helemaal niét voorstellen...
elvira (gast) schreef:Ik ben blij dat het bij ons heel natuurlijk en rustig-aan ging... maar ook bij ons duurde het een tijd voordat we daar waren waar we nu zijn. Een zekere basiskennis EN openheid naar elkaar toe waren (en zijn!) bij ons echt de sleutelbegrippen voor onze intimiteit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten