Dank voor jullie reacties!!
De huisarts heeft vorige keer mn nekspieren gecontroleerd en ik moest wat bewegingen maken en dat was allemaal in orde zei hij.
Slapeloosheid heb ik niet, problemen ook niet. Stress kan ik me ook niet echt voorstellen, of het moet onbewuste stress zijn? Ik weet het gewoon niet...
Drinken doe ik ook wel genoeg... de 2 liter haal ik niet denk ik, maar ook als ik sochtends al ene halve liter of meer gedronken heb, krijg ik ook alsnog hoofdpijn..
De huisarts dacht trouwens ook niet echt aan migraine. Ik ben niet echt misselijk, geef niet over en zie geen zwarte plekken ofzo... Ik kan alleen geen licht verdragen, maar dat is als snel als je hoofdpijn hebt...
Mijn hoofdpijn is erg verschillend. Nu mormeltje dat zo omschrijft, herken ik daar ook wel wat in, alsof alles te klein is

(ik ben ook zoooo wijs

), maar een andere keer bonkt het alleen maar, met onwijs veel steken. De ene kant is het rechts en dan weer links

Geen touw aan vast te knopen dus!
Vanmorgen begon het weer, maar kmoest vanmiddag en vanavond weg. Had geen zin om weer op mn bed te liggen en maar wachten totdat het erger werd, dus heb als snel wat ingenomen, en dit keer gewoon Paracetamol. Helpt normaal al niet meer bij mij, maar gelukkig dit keer weer wel

Dus twas redelijk snel weg!!!