Moderator: Moderafo's
 . Maar ja, dat komt ook omdat mijn man 3,5 week weggeweest is en af en toe een dagje thuis was.
 . Maar ja, dat komt ook omdat mijn man 3,5 week weggeweest is en af en toe een dagje thuis was.ik kan je de hand schuddenliefie schreef:Wij hebben een hekel aan allemaal verschillende rekeningen. En hebben daarom ook maar 1 spaar en 1 betaal rekening en dat werkt voor ons super handig. Wij hadden ook veel geld op onze spaar staan maar als je eenmaal aan een grote verbouwing begint is het einde zo in zicht hoor
 en wij hebben ook een giga hekel aan al die verschillende rekeningen. Toen de ING samen ging hadden we iets van 6 rekeningen ofzo
  en wij hebben ook een giga hekel aan al die verschillende rekeningen. Toen de ING samen ging hadden we iets van 6 rekeningen ofzo  ieder nummer had weer een aparte spaar- en betaalrekening. Echt niet handig. We hebben nu 1 betaal en 2 spaarrekeningen waarvan 1 met veel rente. Het is idd ook handig wat je zei om een groot bedrag van je salaris meteen weg te boeken! Dat is wellicht een handige tip voor ons. Als je geld heb ben je geneigd om meteen te pinnen (ik wel) dus dat moet beter bij mij. Gewoon een vast bedrag pinnen en het daarmee doen. Ik weet wat ik uitgeef aan boodschappen en dat is best goedkoop. Ik ga gewoon niet meer naar het winkelcentrum
  ieder nummer had weer een aparte spaar- en betaalrekening. Echt niet handig. We hebben nu 1 betaal en 2 spaarrekeningen waarvan 1 met veel rente. Het is idd ook handig wat je zei om een groot bedrag van je salaris meteen weg te boeken! Dat is wellicht een handige tip voor ons. Als je geld heb ben je geneigd om meteen te pinnen (ik wel) dus dat moet beter bij mij. Gewoon een vast bedrag pinnen en het daarmee doen. Ik weet wat ik uitgeef aan boodschappen en dat is best goedkoop. Ik ga gewoon niet meer naar het winkelcentrum 

soms kan je daar splinternieuwe dingen afhalen, als je zoekt in je omgeving, kan je het soms nog bij je buren ophalen
 soms kan je daar splinternieuwe dingen afhalen, als je zoekt in je omgeving, kan je het soms nog bij je buren ophalen 

Bedoel je nou dat het duurder is als je thuis werkt of dat dit voordeliger is? Dat kan namelijk per situatie verschillen: als je als je thuis werkt tussen de middag gewoon boterhammen eet en in de loop van de dag een enkel gewoon kopje koffie drinkt, kan dat goedkoper zijn dan wanneer je buitenshuis werkt en dure broodjes van de broodjesservice eet en regelmatig een kop cappucino koopt, bijv...Evelien schreef:Het scheelt wel of iemand thuis werkt of buitenhuis. Dan ben je ook wel wat meer kwijt. Mijn man ontvangt ook klanten aan huis. Het misschien niet veel maar je merkt het wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten