'k Ben ook op zoek naar winterschoenen voor Ilona.. Hier in de winkels even gekeken, maar mensenlief, ik ga echt geen 70/80 euro betalen voor schoentjes voor haar. Dus ook maar op zoek naar een Scapino oid in de buurt.
Leuk die laarsjes, Liefje! Onze jongste van bijna twee heeft die laarsjes ook gepast; het zijn de enige die ik een beetje normaal bij haar aankrijg Ik heb ze nog niet gekocht, maar ik denk dat ik ze toch ook maar ga halen. Ze moet toch wat warms aan d'r voetjes hebben van de winter!
Ja ik was er meteen verliefd op. ;-0 Je hebt ze ook in roze donkerbruin en volgens mij zwart!? Maar ze zijn bijna nergens meer, ze komen voor mij uit Culemborg.
Gerlinde heeft die ook! In het donkerbruin. En het waren ook de enige die ze aan kon. De rest was allemaal veel te smal. Ik ging eigenlijk voor langere maar ze staan eigenlijk wel heel eigenwijs..
Bij ons in de Scapino hadden ze alleen maar die licht bruine, maar die donkere vind ik wel errug leuk! Toch vanmiddag nog maar eens goed gaan kijken, gelijk een reden om naar de stad te gaan!