Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Dine schreef:meissie88 schreef:Net als 'van der Spek' (mijn schoonfam. dus) is ook zo'n enorme familie...
haha, zeker!! Waar komt jouw schoonfamilie vandaan? Van een bepaalde tak ben ik ook nog familie namelijk:P
Ehhmmm 't grootste gedeelte woont nu in de provincie Gronignen geloof ik....
meissie88 schreef:Net als 'van der Spek' (mijn schoonfam. dus) is ook zo'n enorme familie...
Evelien schreef:die naam is wel een hele bekende achternaam in Kampen en IJsselmuiden.
meissie88 schreef:Dine schreef:meissie88 schreef:Net als 'van der Spek' (mijn schoonfam. dus) is ook zo'n enorme familie...
haha, zeker!! Waar komt jouw schoonfamilie vandaan? Van een bepaalde tak ben ik ook nog familie namelijk:P
Ehhmmm 't grootste gedeelte woont nu in de provincie Gronignen geloof ik....
marierose schreef:Evelien schreef:die naam is wel een hele bekende achternaam in Kampen en IJsselmuiden.
Hé leuk! Ken je toevallig Wilma, Jetty, Deborah ze zijn alledrie getrouwd dus ik weet niet hoe of ze nu van hun achternaam heten. Ik geloof dat ze in IJsselmuiden alledrie wonen of misschien in Kampen of omstreken.
marierose schreef:Bedankt voor jullie reactie!
Voor Evelien: Deborah is tussen de 30 en 40 jaar denk ik.
En bedankt allemaal voor de reactie's en tips!
Evelien schreef:marierose schreef:Bedankt voor jullie reactie!
Voor Evelien: Deborah is tussen de 30 en 40 jaar denk ik.
En bedankt allemaal voor de reactie's en tips!
zie pb.
marierose schreef:bedankt voor jullie reactie's maar misschien als ik de voornamen van de broers en zussen opschrijf herkennen jullie misschien de voornaam van hun opa of oma omdat de ouders van mijn vader nu dik over de 100 jaar zouden zijn geweest... Marinus, Berend, Aaltje, Jentje, Jurrie, Henk, Wim, Gerrit, Albert, Mina, Joop. Omdat nagenoeg iedereen getrouwd is en velen dan natuurlijk een andere achternaam hebben gekregen is het zoeken naar neven en nichten een beetje moeilijk.. Maar wie weet?!
Evelien schreef:marierose schreef:bedankt voor jullie reactie's maar misschien als ik de voornamen van de broers en zussen opschrijf herkennen jullie misschien de voornaam van hun opa of oma omdat de ouders van mijn vader nu dik over de 100 jaar zouden zijn geweest... Marinus, Berend, Aaltje, Jentje, Jurrie, Henk, Wim, Gerrit, Albert, Mina, Joop. Omdat nagenoeg iedereen getrouwd is en velen dan natuurlijk een andere achternaam hebben gekregen is het zoeken naar neven en nichten een beetje moeilijk.. Maar wie weet?!
Jurrie ten Brinke die fam. ken ik vrij wel allemaal. De rest misschien ook wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten