kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Merisja
Luitenant
Luitenant

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Merisja » 18 sep 2009 12:35

Gaat het hier ook over kinderkleding 8) Het nieuwe seizoen komt eraan dus moeten de meiden weer in het nieuw. Zo ontzettend leuk om al die kleertjes te kopen! En dan schiet ik er zelf wel eens bij in, ja... :-k Wie weet trouwens waar er in Nederland een Zara zit? In Belgie zit ie heel veel maar in Nl volgens mij niet zo, klopt dat?

tulp
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor tulp » 18 sep 2009 12:40

In Breda zit een Zara dacht ik.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 18 sep 2009 12:59

In Den Haag zit ook een Zara en in Rotterdam, Utrecht en Amsterdam ook wel denk ik..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 sep 2009 13:16

Vonkie schreef: Maar ze hebben alleen nog maar skinnyjeans in de winkel.

Hihihihi, ik moest voor Michael een nieuwe spijkerbroek hebben en probeerde een skinny jeans aan bij hem :lol: . 't Is 'm niet geworden :-oo

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 18 sep 2009 13:41

In Utrecht zit tie op Hoog Catharijne iig

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 18 sep 2009 13:48

Arnhem heeft ook een Zara
pobody's nerfect

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 sep 2009 13:52

Heel veel steden hebben een zara. Voor meiden echt heel leuk, maar jongenskinderkleding vind ik niet super. Jongenskleding vind ik sowieso wel moeilijk. Ben al een tijdje op zoek naar kleding voor Hugo, maar vind het nog niet zo heel leuk. Heb dus ook nog niet zoveel gevonden.

@Jeepeecee....geen leuke positiekleding te vinden :?: . Ik moet juist zorgen dat ik niet meer in de noppies en future maman iin Rotterdam in de buurt kom, heb de neiging om er met tassen vol weer uit te komen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 sep 2009 14:04

ajl schreef:Ben al een tijdje op zoek naar kleding voor Hugo, maar vind het nog niet zo heel leuk. Heb dus ook nog niet zoveel gevonden.

Ik vind het op het moment ook erg moeilijk om leuke kleding voor Michael te kopen. Het lijkt hier wel alsof ze er na 18 maanden niet meer netjes uit mogen zien maar alleen maar spijkerbroeken en stomme T-shirts moeten dragen!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 sep 2009 14:32

Is er in Schotand ook het merk name-it? Ik vind dat zelf wel een leuk en betaalbaar merk, maar nu is er volgens mij een moeder geweest ( met dezelfde kledingsmaak) die alle maten 86 opgekocht heeft, niet zo heel handig dus.

Op zich houd ik wel van spijkerbroeken, maar absoluut niet van t-shirts met allerlei opdrukken. Dus ben ook nog zoekende.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 sep 2009 15:04

@ajl: nee dat hebben we hier niet, al heeft Michael er vorig jaar wel een leuk shirt van gekregen als 'kraamkado'. Hier hebben we bv de Gap, maar alles is voor magere babies dus Michael past er niet in. De H&M is niks dit seizoen, we hebben nu wel een spijkerbroek en overhemd gekocht bij een soort van Bijenkorf, dus voorlopig kan hij wel weer even. Ik koop nu voornamelijk bij onafhankelijke boetiekjes, maar dat tikt lekker aan :? Het merk Girandola (ken je dat?) heeft nu wel leuke shirts en overhemden.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 sep 2009 15:14

name it kan je ook online kopen. de naam met .com erachter.

name it, vind ik ook een fijn merk. We vind ik ook leuk ik weet dat ie laatst voorbij gekomen is...

H&M heb ik ook wel het eea vandaan, maar dit seizoen ook weinig leuks gezien. Esprit en Mexx hebben ook leuke dingen.
Als iemand een tip heeft voor smalle spijkerbroeken voor jongetjes. Voor Christiaan is het een drama die draagt 104 en is 13 kilo dus echt smal, dus geen broek die mooi zit.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 sep 2009 15:19

Ik ben dol op de Hema voor kleren voor Jurian. En ik vind spijkerbroeken ideaal, kan lekker alles op. Jurian heeft volgens mij 4 spijkerbroeken in maat 74, en ik baal altijd als ze allemaal in de was zitten. Want ik ben nogal kritisch qua kleuren, dus als hij een bruine broek aanheeft, en in zijn shirt zit net een andere kleur bruin, dan doe ik het al niet samen aan bij hem.
Ik trek hem ook vaak een shirtje zonder mouwen aan (heb twee erg leuke van LIEF! in de aanbieding gekocht), met een shirt met lange mouwen van de Hema eronder. Die zijn nu 2 voor 5 euro, en ziet er erg leuk uit.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 18 sep 2009 18:47

Daatje123 schreef:In Utrecht zit tie op Hoog Catharijne iig

Echt waar ? :shock: Waar zit ie dan? Ik kom daar geregeld maar ik heb er nog nooit één gezien! Zit ie in Rotterdam in de koopgoot?

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 18 sep 2009 18:48

Hema is ook erg leuk, ja. Ik heb er pas twee super gave gebreide jurken vandaag voor de meiden, echt leuk spul voor weinig geld. Alleen jammer dat die kleding bij ons altijd zo hard, je moet er echt snel bij zijn anders is alles op.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 sep 2009 18:49

Hij zit in de zijtak van Hoog Catherijne, als je vanaf het station komt moet je de eerste 'afslag' rechts aanhouden
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”