Emmy schreef:Waarom heb ik geen relatie?
Wist ik dat maar![]()
Niet leuk genoeg ofzo
of je bent de juiste nog niet tegen gekomen
dat kan natuurlijk ook he

Moderator: Moderafo's
Emmy schreef:Waarom heb ik geen relatie?
Wist ik dat maar![]()
Niet leuk genoeg ofzo
sjaakie schreef:of je bent de juiste nog niet tegen gekomen
filia schreef:sjaakie schreef:of je bent de juiste nog niet tegen gekomen
Hoe doe je dat dan?
Mortlach schreef:Wat versta je onder moeilijke vragen? Tijdens het eerste gesprek over kinderen beginnen lijkt me bijvoorbeeld niet echt een goeie zet.
hamlap schreef:Waarom ik geen relatie heb?
Dé reden zal wel niet te noemen zijn, maar tzou kunnen zijn dat misschien te diepgravend ben, misschien weinig vrijgezelle dames van ongeveer hetzelfde opleidingsniveau met ook nog eens dezelfde interesses, enzovoorts....
filia schreef:wat hartverwarmend dat er zo goed meegedacht wordt!!
filia schreef:Moeilijke vragen... misschien stel ik eerder te veel vragen. Ik schijn nogal door te kunnen vragen naar de 'waaroms' van het handelen van iemand en de keuzes die 'hij' maakt. En niet zomaar tevreden te zijn met een half antwoord. Laatst kreeg ik te horen van een (overigens hele leuke) jongen: kun jij die hersens van je niet een poosje op vakantie sturen?
Ofwel: stop eens met al dat geredeneer, je hoeft niet alles te doorgronden. Ergens heeftie gelijk, maar ja, ik kan nu eenmaal geen uren alleen maar oppervlakkig babbelen, steek toch graag een beetje af naar de diepte. Ik wil weten wat iemand drijft.
Ik ga overigens niet graag op mn gevoel af, wil alles het liefst met mn verstand kunnen beredeneren, voor ik mn gevoel volg, en dat is met verliefdheid nog wel eens lastig...
hamlap schreef:Waarom ik geen relatie heb?
Dé reden zal wel niet te noemen zijn, maar tzou kunnen zijn dat misschien te diepgravend ben, misschien weinig vrijgezelle dames van ongeveer hetzelfde opleidingsniveau met ook nog eens dezelfde interesses, enzovoorts....
maboc schreef:Als 't wat wordt dan begin ik een dating-bureau
Mortlach schreef:Oei: je hersens op vakantie sturen? Het zou niet eens in me opkomen dat te zeggen, aangezien ik voornamelijk val op het brein van een meid. De verpakking kan er nog zo fraai uitzien, als ze een kilo watten meesleept daarboven ben ik er snel klaar mee hoor.
Kijk, aan de ene kant is het best goed, je toont interesse. Aan de andere kant moet het ook weer geen kruisverhoor worden. Dus vergeet niet vooral ook te lachen om zijn grapjes.
filia schreef:3. mannen... ga ik ze ooit snappen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten