kwebbel schreef:ik heb op NFP gegoogled, toen kwam ik uit bij een fietsproject maar dat is vast niet wat je bedoelt
http://www.nfp-nederland.nl/default.asp?iId=JMMGD
Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:ik heb op NFP gegoogled, toen kwam ik uit bij een fietsproject maar dat is vast niet wat je bedoelt
ajl schreef:@TJ hoezo? Ik dacht dat de pil wel beviel? Ga je over op andere anti-conceptie?
De voornaamste reden was om idd een zwangerschap te voorkomen. Maar ik werd er zo verschrikkelijk humeurig van en chagarijnig dat ik m niet meer wil. Ik ben niet van plan om dat nog lang te blijven ook, voor m'n man ook niet zo leuk. Ik wil geen hormonentroep meer in m'n lichaam want ik word er alleen maar depri van. Heb nu verschillende pillen geprobeerd. Ik wil het niet meer. Dan maar iets voorzichtiger en een jasje aan.Lalage schreef:@tj @kwebbel Ik begrijp er niets van, je slikt die pil toch om zwangerschap te voorkomen? Stap je dan over op iets anders? Of vind je het stiekem toch niet zo erg om weer zwanger te worden? Waarom slikte je hem dan?
tante-tortel schreef:En wil je toch zekerheid dan gebruik je inderdaad gewoon het condoom.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten