Boekenlezer schreef:Oppositie Hongarije wil geen gayparade
BOEDAPEST – Vertegenwoordigers van de grootste Hongaarse oppositiepartij en conservatieve groepen eisen dat een mede door Nederland gesteunde Gay Prideparade in Boedapest wordt verboden door de politie.artikel
Wat?! Ze verspillen mijn belastingcenten toch zeker niet aan dit soort afkeurenswaardige en wansmakelijke zaken?!
Ik keur dit soort dingen af, en niemand heeft het recht om door mij gegeven geld aan verkeerde dingen te besteden!
Ah, jij
geeft je geld aan de belastingdienst? Bij mij wordt het gewoon ingehouden hoor, daar is niks gegeven aan. Trouwens en sinds wanneer geloof jij dat jij bepaalt waar de regering haar belastinggeld aan uitgeeft? Ik zou bij wijze van spreken kunnnen zeggen dat ik niet zo blij ben dat mijn belastinggeld opgaat aan het sponsoren van bijzonder christelijk onderwijs. Zullen we afspreken dat jouw geld naar het bijzonder onderwijs gaat, en dat ze van mijn 40% ontwikkelingshulp aan hongarije geven?
Uiteindelijk is zo'n Gay Pride natuurlijk niet meer dan een groep mensen die op straat staan en roepen: "Wij zijn homo, en dat willen we kunnen zeggen zonder in elkaar gebeukt te worden!". Zolang dat nog wel gebeurd - dat in elkaar gebeukt worden - zou ik, als ik christen was, toch mijn eigen prioriteiten eens tegen het licht houden. Homoseksualiteit is erg? een zonde? Prima! Dat mensen andere mensen in elkaar beuken is erger! Ergo, steunen wij de gay prides.
En een Nederland die dit soort dingen steunt, daar wil ik niet bij horen!
Ik zou zeggen: verhuis naar een land waar je je beter thuis zou voelen: Saudie Arabië of Noord Korea ofzo. Qua homo-standpunten helemaal in jouw straatje.
Ik kan mij wèl geheel vinden in de Hongaarse oppositie. Hen wil ik best steunen.
Die hebben vast een giro-nummer, en als je een beetje geluk hebt is die gift nog aftrekbaar van de belastingen ook.