@liefie: leuk hè als het dan af is. En ook nog zoals je wilde...
@ annet: een link daarvan? Misschien heb je wel wat voor me...
Ik begin aardig op te schieten. Woonkamer en het halletje is zo goed als klaar. Keuken is op een paar kleine dingetjes klaar.
Badkamer moet nog heeel veel aan gebeuren en boven alles nog.
Het was/is een heel oud huisje. Ook was het de laatst tijd totaal niet schoongemaakt of onderhouden. En laat ik het nu heel leuk vinden om met zo min mogelijk middelen het er zo nieuw mogelijk uit te laten zien

Met een lik verf en een ander kleurtje lijkt het al heel nieuw. Ik werk veel met cremewit en donkergrijs. Echt heel mooi.
Zo vond ik de tegels in de keuken echt afgrijselijk. Ze waren al heel oud en daarnaast was ik er heel vies van. Heb gewoon tegelverf gekocht en dat erop gesmeerd. En ben nu helemaal tevreden. Dat ga ik ook in de badkamer gebruiken.
Ook pech gehad. Een raam stond open en het waaiden nogal hard. Gevolg: de hendel waar het raam mee vast stond lag binnen en het raam stond helemaal open. Heel stuk kozijn eruit. Gelukkig deed de huurbaas niet moeilijk het mag het vervangen worden.
Nog zo'n 2 à 3 weken klussen en dan kan ik erin denk ik. Ik word met de minuut steeds meer verliefd op mijn mooie, oude , kleine huisje.
Foto's volgen als het af is.