Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor liefie » 01 sep 2009 11:02

Leuk Linde!

Gelukkig dat tot zover alles er goed uit zag AJL.

Vrienden van ons verwachten binnen nu en 2 weken hun 5de kindje gisteren was ze 40 weken en hebben gezellig daar een hele avond buiten gezeten om een verjaardag te vieren.
(ik durfde ze al bijna niet meer te bellen :D maar moest ik blijven doen want bijna niemand laat iets van zich horen en in het heetst van de strijd nemen ze niet meer op flauw hoor :mrgreen: )
Ik heb er wel over gedroomd dat het een meisje wordt en zelfs een naam erbij (die ik echt niet mooi vind maar heb maar niks gezegd stel dat het een meisje is en het gaat zo heten :D )

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 01 sep 2009 11:42

petra en man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Prachtige naam! Hopelijk sterk je snel aan en kun je lekker van je hummeltje genieten!

ajl: fijn dat alles goed was, toch wel knap dat ze het bij 12 weken al hebben kunnen zien. Ik gok nog steeds op een jongetje. Stephan past leuk bij Hugo of Anton of......iemand anders nog suggesties?? :mrgreen: :mrgreen:

Linde: leuk hoor!

Hier inmiddels 25 weken, gaat lekker hoor, merk er niets van eigenlijk!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 sep 2009 11:55

Hugo en Rosa :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 sep 2009 11:56

Fijn ajl dat alles goed leek op de echo.

25 weken al bumba fijn dat je je goed voelt.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 01 sep 2009 12:38

Fijn Ajl dat het goed was allemaal.
Ik vind Rutger ook wel bij Hugo passen :wink: ........

Fijn Bumba dat je goed voelt!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 sep 2009 12:54

haha...fijn dat jullie meedenken! Begrijp dat jullie rekenen op een jongen.

Vanmorgen zei de verloskundige dat ze in principe geen uitspraken meer doen met 12 weken zwangerschap, omdat ze wel eens hysterische scene's hadden meegemaakt met de 20 weken echo als het toch anders bleek te zijn. Ik moet zeggen dat wij er redelijk blanco ingingen en het ons geen zier uitmaakt wat het wordt. Dat alles er goed uitzag, was/is voor ons het belangrijkste,

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 01 sep 2009 17:15

@ Petra en man: gefeliciteerd! Geniet van jullie wondertje!

@ajl: vind je het soms niet lastig dat iedereen gaat raden? Dan vond ik echt een nadeel bij Anna Sofie.
Iedereen gaat gissen en zeggen dat je je verspreekt (de ene keer versprak ik me met een jongetje en dan weer met meisje dus klopt niets van). Ik heb me een keer versproken, en die mensen pikten het gelukkig niet op.
(ik zei: we hebben voor de zekerheid beiden kaarten laten voordrukken, dus ook van een jongentje :oops: maar ze waren zo druk met het uitzoeken in het kaartenboek dat ze het niet merkten.)
Time flies when you have none!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 01 sep 2009 17:19

Petra en man nog van harte met de geboorte van jullie zoon Julian!! Geniet er van!!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 sep 2009 17:20

Wij hebben hier veel Amerikanen voor wie het heel gewoon is om aan iedereen te vertellen wat het geslacht en de toekomstige naam van de ongeboren baby is. Dat vind ik een beetje jammer, dan is er (behalve als het het andere geslacht blijkt te zijn) weinig verrassing meer als de baby geboren is.
Er is zondag een beeb geboren van een Amerikaans stelletje en ik weet eerlijk gezegd niet hoe je zijn naam uitspreekt :) Dat zal ik tzt maar eens gaan vragen dan :oops:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 01 sep 2009 18:35

Bij de buren van mijn ouders was het zelfs dat ze wisten wanneer het kind kwam (keizersnee) en die vertelden dus: onze Bob komt volgende week maandag!

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 01 sep 2009 18:53

@ Petra : gefeliciteerd met jullie zoon! hopelijk kun je ondanks alle omstandigheden genieten van de kraamweek en de toekomst!

hier gaat gelukkig alles ok. alweer ruim 25 weken. ik voel me tnt goed en nergens last van. van de week is de nesteldrang toegslagen en ben hard aan het werk ik huis.
wat matthews kamer word moet nog worden leeggehaald (gister de meubels uit elkaar gehaald en weggedaan) vandaag de rest. dan de muur nog verven en nieuwe vloerbedekking leggen (komt 15sept). ik ben echt bang dat het niet op tijd af komt..... de babykamer hoeft gelukkig neit heel veel aan gedaan te worden. enkel schoonmaken en de babykleertjes klaarliggen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 sep 2009 07:10

@ sterretje Dat is ook wel eens lastig. Ik heb mij al eens versproken bij de buren en die pikten het gelijk op :oops: . Blijkbaar heb ik ook wel eens de indruk van het andere geslacht gegeven, want ze ze zijn nog steeds aan het vissen.

@ Kamille Vervelend is dat die nesteldrang. Het enige voordeel is dat het huis dan weer van boven naar onder schoon is.

Bij mij valt het wel mee. Ik merk het momenteel alleen op mn werk. Ik ben er achter gekomen dat ik nog maar 40 dagen moet werken en ik krijg het spaansbenauwd aan de hoeveelheid werk die er nog ligt. Helemaal omdat er gewoon geen waarneming is tijdens mn verlof ( ben eigenlijk nog steeds aan het puinruimen van mn vorige verlof).

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 02 sep 2009 09:08

40 dagen werken? Heerlijk zeg! Wat voor baas is dat? Volgens mij moet ik nog iets langer of heb ik soms wat feestdagen over het hoofdgezien. Ik ben van plan 4 weken van tevoren te stoppen en jij, AJL?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 sep 2009 11:11

Vrijdag ben ik 21 weken zwanger. Voordat mijn verlof begint neem ik 2 weken vakantie ( heb namelijk nog 5 weken staan voor dit jaar), dus ik ga in week 34 met verlof. Dat is over 13 weken. Ik werk 3 dagen in de week. Dat is 39 dagen en ik moet morgen ook nog werken-> uiteindelijk dus nog maar 40 dagen werken :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 sep 2009 20:29

Vanavond bij de verloskundige voor het eerst het hartje beluisterd, wat een bijzonder wonder weer!

Terug naar “Archief”