Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor Lenny » 28 aug 2009 15:02

Hier gaat het goed hoor! Ben wel veel moe en heb nogal last van maagzuur (rennies eten, brr) Maar met de beeb gaat het gelukkig nog prima!! Nog drie weken werken en dan lekker verlof.. Ga ik geloof ik eerst maar grote schoonmaak houden in huis, want ik krijg nu al nesteldrang.. :mrgreen:

Maaru... We zijn nog steeds niet echt uit voor een meisjesnaam. MOEILIJK!! Hebben jullie nog tips????!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 28 aug 2009 15:04

Wil je het vernoemen?

Moderne namen.
Hollandse namen.
Moet je wel aanwijzingen geven. ;-)

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 28 aug 2009 15:08

Tja, tis beetje het probleem dat man en ik best verschillende smaken hebben. Ik wil een beetje eigentijdse leuke trendy naam (voorbeeld Amy, Julia, Anna, Sara) en mn man houdt meer van de traditionele namen (Hanneke ( :roll: ), Elianne, Rachel, Bernice (Ja die had die echt opgeschreven)!!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 28 aug 2009 15:09

O ja vernoemen in roepnaam hoeft niet! Dus daar hoeven we geen rekening mee te houden, anders zouden we er al helemaal niet uitkomen! :P

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 28 aug 2009 15:14

Lenny schreef:O ja vernoemen in roepnaam hoeft niet! Dus daar hoeven we geen rekening mee te houden, anders zouden we er al helemaal niet uitkomen! :P

Iets als Rhodé dan? best vlot, maar ook een mooie Bijbelse naam.

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel6

Berichtdoor *Annette* » 28 aug 2009 16:46

elsb schreef:Misschien een stomme vraag, maar waar staan de letters kok voor? Heb er nog nooit van gehoord.

Kindje op komst
Wat de toekomst brengen moge........

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 aug 2009 17:55

Lenny schreef:Tja, tis beetje het probleem dat man en ik best verschillende smaken hebben. Ik wil een beetje eigentijdse leuke trendy naam (voorbeeld Amy, Julia, Anna, Sara) en mn man houdt meer van de traditionele namen (Hanneke ( :roll: ), Elianne, Rachel, Bernice (Ja die had die echt opgeschreven)!!

Die namen die jij bij eigentijds noemt die vind ik ook best traditioneel hoor ;) dus als ik jou was zou ik manlief maar proberen over te halen. Elianne en Rachel vind ik ook leuk, maar Hanneke... zo heten al veel te veel mensen en Bernice is niet mijn smaak. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, want dan zouden we allemaal hetzelfde heten.

Trouwens: kijk ook even naar de namen top-10 of top-100 en doe die namen niet, zodat je kindje later niet zoveel kans heeft om steeds met naamgenootjes in de klas te zitten. Dat lijkt me namelijk heel vervelend.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 28 aug 2009 18:14

Gefeliciteerd Petra!!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 aug 2009 18:15

Meisjesnamen vinden wij ook moeilijk. Jongensnaam staat al tijden vast, maar de meisjesnaam hebben wij ook nog niet. Het moet wel bij Hugo passen. Op zich vind ik de top 20 namen best leuk, maar zo heet zo'n beetje heel Nederland. Wij zijn er ook nog niet zo uit. Het enige wat wij weten is dat het geen engelse naam wordt en ook geen bijbelse naam. Daar houden wij beiden niet van.

Verder gaat alles redelijk, blijf misselijk en heb er volgens mij nu ook een buikgriep overheen,want ik griezel momenteel van eten. Volgende week de 20 weken echo....wel leuk weer om de kleine uk te zien.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 aug 2009 18:19

Nou, dan kom ik als wij ooit een tweede kindje verwachten hier even vragen naar leuke jongensnamen. leuke meisjesnamen genoeg, ook waar we het over eens waren. Maar jongensnamen... :roll:
Ik hou ook van Hollandse namen, niet Bijbels, liefst kort en krachtig en stoer :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 28 aug 2009 18:30

Zo daar ben ik dan
Iedereen bedankt voor alle felicitatities!
We hebben een zoon gekregen, hij heet Julian Jakob. Zijn roepnaam is Julian
Julian weegt 4060 gram en is 53 cm lang. Hij is een zoet kereltje en drinkt goed.
De bevalling was erg zwaar.
Tijdens de persweeen bleek dat zijn navelstreng om z'n nek en arm zaten, toen ging het snel n knip en de vacuumpomp en om 04:20 was tie er dan. Toen zat de placenta nog vast en moest ik met spoed naar de ok, inmiddels was ik 2,5 liter bloed kwijt.
Daarom heb ik 4 zakken bloed gehad en vocht enz.
Nu opknappen en genieten!
Laatst gewijzigd door petra85 op 28 aug 2009 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 28 aug 2009 18:32

Missf dan zou ik bij een eventueel volgend jongetje voor Arie gaan :wink: .

Lenny, dan word het vast een jongetje :wink: Wij zijn ook nooit echt meisjesnamen gekomen en zie daar drie jongens 8) . Nou ja bij de laatste hadden we ook geen jongensnaam, lastig hoor als je het niet eens kunt worden en allebei een hele andere smaak hebt. Als je er echt niet uit kunt komen kan 1 over de jongensnaam beslissen en de ander over de meisjesnaam.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 28 aug 2009 18:34

petra meid wat een verhaal, hopelijk knap je snel op, maar je geniet iig van je mannetje, neem trouwens aan dat hij niet echt 8 kilo weegt.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 28 aug 2009 18:34

Sow...Heftig allemaal Petra!!
Fijn dat het nog zo afgelopen is! 'k Hoop dat je gauw mag opknappen!!

Geniet 'r van!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 28 aug 2009 18:35

Van harte gefeliciteerd petra!! en inderdaad een erg leuke naam!
Klinkt allemaal heftig
maarum.. 8060 gram?? typfoutje?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”