Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daatje123

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor Daatje123 » 27 aug 2009 15:34

Fijn zeg. Geniet van elkaar! Heb je zelf al beetje rust kunnen vinden om op te knappen? Enne... foto is altijd leuk :wink:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 aug 2009 15:35

Super nieuws Haai en man en zoon! Is wel wennen zeker? Na al die weken geniet ervan

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 aug 2009 15:42

Merisja schreef:
ajl schreef:Leuke foto's weer!

Hugo kan momenteel niet naar het kdv, omdat daar de 5e ziekte heerst. Dat schijnt schadelijk te kunnen zijn voor zwangere vrouwen. Hij is al de hele week thuis en mijn schoonmoeder is deze week bij ons geweest. Ik hoop niet dat het lang duurt, want ik kan geen weken opvang regelen. Mijn eigen moeder werkt zelf ook en ouders en schoonouders wonen minimaal 1,5 uur rijden verder....dus halen/brengen is ook geen optie. Daarom ben ik gisteren maar naar de ha geweest om mij te laten prikken op anti-lichamen tegen de 5e ziekte. Als ik die heb, kan hij weer naar het kdv. Erg lastig allemaal.

Bij ons op het kdv heerst het ook al! Ik werk er zelf en onze jongste van bijna 2 gaat er ook heen. Nu zag ik gisteren dat ze vooral op d'r rug helemaal onder de spikkels zit. Verder is ze wel hangerig en huilt ze veel maar echt ziek is ze niet. Be bang dat dit toch wel een teken van die 5e ziekte is. Hoezo is het gevaarlijk voor zwangeren? Mijn schoonzus is nl hoogzwanger en die zien we nog wel eens; dan mag m'n dochtertje, als ze écht de 5e ziekte heeft, eventjes niet bij haar komen. :(

5e ziekte kan vooral gevaarlijk zijn in de eerste helft van de zwangerschap. Tot welke week precies weet ik niet, daar word ik morgen over gebeld door de huisarts. Het kan leiden tot miskramen en doodgeboren kinderen. Dat risico wil ik liever niet lopen.

Het is inderdaad lastig met oppas. Deze week kon ik met mn schoonmoeder en vrije dagen opnemen nog overbruggen,maar volgende week zal hij toch echt weer naar het kdv moeten. Heb net wel gebeld en er was al een week geen andere besmetting meer geweest. Dus wellicht is het bij 1 kindje gebleven.

Fijn Haai dat Sylke thuis is, geniet van elkaar!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 aug 2009 17:24

Het is nu zo`n klein lief schattig bedje geworden. :-)
Binnenkort wordt 'alles' roze op haar kamertje...

Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 aug 2009 17:31

liefje schreef:Geweldig!! Geniet van elkaar!! d:)b

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 27 aug 2009 21:33

ajl schreef:
Merisja schreef:
ajl schreef:Leuke foto's weer!

Hugo kan momenteel niet naar het kdv, omdat daar de 5e ziekte heerst. Dat schijnt schadelijk te kunnen zijn voor zwangere vrouwen. Hij is al de hele week thuis en mijn schoonmoeder is deze week bij ons geweest. Ik hoop niet dat het lang duurt, want ik kan geen weken opvang regelen. Mijn eigen moeder werkt zelf ook en ouders en schoonouders wonen minimaal 1,5 uur rijden verder....dus halen/brengen is ook geen optie. Daarom ben ik gisteren maar naar de ha geweest om mij te laten prikken op anti-lichamen tegen de 5e ziekte. Als ik die heb, kan hij weer naar het kdv. Erg lastig allemaal.

Bij ons op het kdv heerst het ook al! Ik werk er zelf en onze jongste van bijna 2 gaat er ook heen. Nu zag ik gisteren dat ze vooral op d'r rug helemaal onder de spikkels zit. Verder is ze wel hangerig en huilt ze veel maar echt ziek is ze niet. Be bang dat dit toch wel een teken van die 5e ziekte is. Hoezo is het gevaarlijk voor zwangeren? Mijn schoonzus is nl hoogzwanger en die zien we nog wel eens; dan mag m'n dochtertje, als ze écht de 5e ziekte heeft, eventjes niet bij haar komen. :(

5e ziekte kan vooral gevaarlijk zijn in de eerste helft van de zwangerschap. Tot welke week precies weet ik niet, daar word ik morgen over gebeld door de huisarts. Het kan leiden tot miskramen en doodgeboren kinderen. Dat risico wil ik liever niet lopen.

Het is inderdaad lastig met oppas. Deze week kon ik met mn schoonmoeder en vrije dagen opnemen nog overbruggen,maar volgende week zal hij toch echt weer naar het kdv moeten. Heb net wel gebeld en er was al een week geen andere besmetting meer geweest. Dus wellicht is het bij 1 kindje gebleven.

Fijn Haai dat Sylke thuis is, geniet van elkaar!

Bij mij op t werk zeiden ze dat het tot op de helft (en dan hadden ze het dus echt over 20 weken) gevaarlijk kan zijn.
Merisja, de klachten die je dochter heeft is inderdaad vijfde ziekte. Kinderen worden er niet echt heel ziek van meestal. Voor je hoogzwangere schoonzus is dit als t goed is geen probleem, al is even checken misschien wel handig
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 9

Berichtdoor *Annette* » 27 aug 2009 21:54

Wat fijn dat Sylke thuis is :D! Geniet van elkaar!
Wat de toekomst brengen moge........

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 28 aug 2009 10:21

Haai schreef:Sylke is thuis!! :yahoooo: ::)) \:D/

gefeliciteerd!!!!!!!!, geniet ze!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 aug 2009 10:27

Haai schreef:Sylke is thuis!! :yahoooo: ::)) \:D/

Geweldig Haai!

Geniet er van.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 aug 2009 10:33

Gaaf dat Sylke thuis is. Geniet er van!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 28 aug 2009 15:05

Nog een beetje gekke vraag aan ervaren moeders: Moet op de babykamer de gordijnen verduisterend zijn of maakt dat eigenlijk niet zoveel uit? We hebben maar een klein raampje en daar wil ik een vouwgordijntje hangen. Volgens mn schoonzus moet het echt donker zijn op een babykamer, dus dan zou ik verduisterende moeten bestellen. Of kan het ook gewoon met 'normale' stof?

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 28 aug 2009 15:05

Haai: fijn dat Sylke thuis is!! Geniet ervan!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 aug 2009 15:22

@Lenny, wij hadden een doorschijnend vouwgordijn op Jurians kamer hangen, maar toen het babykamer werd heb ik er een verduisterend rolgordijn gehangen, zodat hij 'snapt' wanneer het overdag is en wanneer 's nachts. En al vanaf dag 1 (nouja, dag 3, de eerste 2 lag hij in het zkh), hebben we dat aangehouden: met zijn slaapjes overdag het gordijn open, en 's nachts altijd naar beneden. En hij leek het al snel te snappen want hij sliep met 5 weken door ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 28 aug 2009 16:00

Mooi bed, liefje! :)

Hier overdag en 's nachts helemaal donker op haar kamertje.
En slaapt overdag en 's nachts goed. ;)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 28 aug 2009 16:16

emmabeth slaapt nog steeds bij ons op de kamer. wij hebben 2 ramen met verduisteringsgordijnen waarvan er 1 altijd open is 's nachts (anders kan mama 's ochtends zo slecht uit bed komen als het nog zo donker is :mrgreen: )
ze slaapt al vanaf de 2e week door.
en overdag heb ik haar nog in de kinderwagen in de kamer liggen..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”