Moderator: Moderafo's
Merisja schreef:Wie kan mij helpen? Hoe krijg je chocolade vlekken uit kleding; iemand ervaring mee? Natuurlijk zit de giga grote vlek op één van de mooiste rokjes van m'n dochtertjeEnne, o ja, als er vlekken in witte kleren zitten heb ik wel eens gehoord dat je ze in de chloor moet stoppen. Hoe doe je dat? Gewoon in klinklare cloor of water met maar een klein beetje ofzo? Je merkt het wel, mijn blik op een huishouding is niet erg groot, vandaar ook mijn weinige posts hier...
'k Hoop dat iemand wel meer ervaring heeft en een goeie tip voor me heeft!
Evelien schreef:chloor is absoluut niet goed voor je kleding (materiaal).
Koeitje schreef:Als we het dan toch over kledingtips hebben... ik heb een geweldig jurkje gekocht. Maar na een paar uur gaat hij wat ruiken. Zoooo jammer, heb geen idee waar het aan kan liggen (is gewoon katoen, en heb het bij andere kleding niet). Hij is al vaker gewassen maar elke keer komt het weer terug. Is daar misschien ook een tip of trucje voor?!? Anders doe ik hem toch maar weg...
LeChat schreef:Ruiken? Een chemisch luchtje ofzo, of iets anders?
Koeitje schreef:Stinken! Lijkt beetje zweetgeur, maar dan scherper dan 'normaal' (al ruik ik normaal vrijwel nooit). Misschien idd door een chemisch goedje?LeChat schreef:Ruiken? Een chemisch luchtje ofzo, of iets anders?
Mariekje88 schreef:Koeitje schreef:Stinken! Lijkt beetje zweetgeur, maar dan scherper dan 'normaal' (al ruik ik normaal vrijwel nooit). Misschien idd door een chemisch goedje?LeChat schreef:Ruiken? Een chemisch luchtje ofzo, of iets anders?
Van welk materiaal is het kledingstuk gemaakt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten