Moderator: Moderafo's
 .
.

) Lunch deden we wel gewoon thuis, dat scheelt idd wel. Het diner was wel best prijzig, maar die locatie was gewoon ook erg mooi, wat we wel graag wilden, en op en top Rhenens. Maar dan nog kwamen wij niet aan de 10.000 (oke, met mijn jurk meegeteld denk ik wel, maar die kreeg ik cadeau
 ) Lunch deden we wel gewoon thuis, dat scheelt idd wel. Het diner was wel best prijzig, maar die locatie was gewoon ook erg mooi, wat we wel graag wilden, en op en top Rhenens. Maar dan nog kwamen wij niet aan de 10.000 (oke, met mijn jurk meegeteld denk ik wel, maar die kreeg ik cadeau  )
 ) Mijn zus deed het voor 4000 euro, en het was echt heel gezellig.
 Mijn zus deed het voor 4000 euro, en het was echt heel gezellig.Jannoek schreef:3 a 4 duizend voor de feestlocatie vind ik wel meevallen... Ik hoorde van een vriendin dat ze dat alleen al bijna 10.000 gaat kosten, en mn huisgenootje had het ook over die bedragen...

Jannoek schreef:
Ik ga straks even het gemeentehuis bellen, vragen of m'n moeder ons mag trouwen.. ben benieuwd, anders zoeken we gewoon een andere gemeente uit..
 .
.  .
. 
Jannoek schreef:Dus misschien wordt het toch Utrecht. De bilt is echt een gaaf gemeentehuis, soort landgoed en het is veel goedkoper dan Utrecht....
 (volgens mij)
 (volgens mij)

.
 .Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten