Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor Evelien » 25 aug 2009 13:32

wat een mooie meid AG. Geweldig.

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 9

Berichtdoor *Annette* » 25 aug 2009 16:16

Mooie foto's weer :D! Wat worden ze toch alweer groot!

@TJ; Fijn dat Milan het naar z'n zin heeft op school, volgens mij kan Matteo niet wachten totdat hij ook naar school mag ;).
Wat de toekomst brengen moge........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 aug 2009 16:45

Zeker lekker op het strand Ilona! Jij kon lekker in het water zag ik, daar was het bij mij te koud voor (aldus Michael ;))
Vanmiddag wezen wegen en meten. Hij weegt 13.35 kilo en meet 87 cm. Een lekkere beer :mrgreen: Stevige Hollandse pot hier iedere dag dus het verbaast me niets :lol:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 aug 2009 18:57

zeker een lekkere beer, maar dat gewicht kan toch prima bij de lengte? als ze maar in verhouding zijn wordt er wel eens gezegd toch??

Hier een tenger grietje, nog onder de 10 kilo of nu inmiddels 10 kilo en iets van 82 cm. Ze is in een jaar tijd ongeveer een kilo gegroeid :lol:

Ze is super vrolijk altijd, speelt veel! dus t hoort gewoon bij t meisje!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 aug 2009 20:45

Wat een leuke foto's, Laura en AG!

Tjonge, ik weet niet wat Timon weegt, maar zoveel als Michael lang niet in ieder geval! Onze kleine dame woog vanmorgen 3135 gram. Ze is vandaag trouwens precies een maand oud :D

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 25 aug 2009 20:53

Wow wat een gave foto's van Ilona en Michael. Wat is Michael ook gegroeit zeg!! zow!

@ TJ hoe gaat het nu met Milan op school? beetje gewend na een week?
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 aug 2009 20:55

Danique klom steeds uit haar ledikant of ze zat bovenop de zijkant.
Vanavond maar haar ledikant omgebouwd maar vanavond kwam ze al mooi
naar beneden lopen, moet nog even leren dat ze er wel in moet blijven liggen. :lol:

Alweer een maand Haai, gaat het goed met haar en jullie?
Hoe reageert Timon er allemaal op?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 aug 2009 21:10

Met Sylke (en ons) gaat het erg goed, ws. mag ze eind deze week naar huis =D> Morgen wordt er nog bloed geprikt en een foto en echo gemaakt, en als dat allemaal in orde is kan ze donderdag of vrijdag mee.
Timon heeft zijn zusje zaterdag voor het eerst gezien. Nog wel achter glas, hij mag er niet bij omdat hij nog geen waterpokken heeft gehad. Hij vond het erg interessant, hij wilde er eigenlijk direct naartoe :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 aug 2009 12:25

Wat een goed nieuws Haai! Lekker allebei je kinders thuis als alles goed mag gaan! Kun je nog beter genieten van ze.
Michael is de laatste twee weken echt enorm gegroeid. Van de 6 broeken pas hij er nog maar 3 en manlief moest er vorige week op uit om iets met lange mouwen te kopen want hij paste niets meer en het weer is slecht (Schotland he ;)).

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 aug 2009 12:31

Haai, wat heerlijk dat je dochtertje over een aantal daagjes mee naar huis mag! :D

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 aug 2009 15:02

Haai, dan heeft Timon wel even geduld moeten hebben met zijn zusje ontmoeten, vondt hij het
niet vreemd om jou zonder dikke buik te zien, en geen baby...
Of kon je het hem duidelijk maken met foto`s of iets anders?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 aug 2009 20:39

Fijn Haai dat Sylke bijna naar huis mag, dan kan je lekker veel knuffelen en als gezin samen gaan genieten! Hoe krijgt ze haar voeding als ik vragen mag?

Wat een prachtig meisje is Ilona zeg!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 26 aug 2009 21:56

Wow Laura, wat is Michael groot geworden zeg! Heerlijk ventje om te zien! :D

AG, geweldige foto's van Ilona. Vooral die eerste! =D>
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 aug 2009 07:07

Leuke foto's weer!

Hugo kan momenteel niet naar het kdv, omdat daar de 5e ziekte heerst. Dat schijnt schadelijk te kunnen zijn voor zwangere vrouwen. Hij is al de hele week thuis en mijn schoonmoeder is deze week bij ons geweest. Ik hoop niet dat het lang duurt, want ik kan geen weken opvang regelen. Mijn eigen moeder werkt zelf ook en ouders en schoonouders wonen minimaal 1,5 uur rijden verder....dus halen/brengen is ook geen optie. Daarom ben ik gisteren maar naar de ha geweest om mij te laten prikken op anti-lichamen tegen de 5e ziekte. Als ik die heb, kan hij weer naar het kdv. Erg lastig allemaal.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 aug 2009 09:04

In het begin ging het niet zo lekker met Milan.. althans elke keer zei hij 's ochtends een paar keer dat hij niet wilde! En dat was natuurlijk niet leuk wegbrengen... Maar nu zei iemand tegen mij dat Milan natuurlijk wel erg gevoelig is en hij dan ws oppikt dat ik het niet leuk vindt om hem weg te brengen als hij zulke dingen zegt.. Dus benader ik het nu positief.. en nu zijn we zo ver dat hij het nog maar 1 keer zegt.. Dus al een hele voortuigang!

Vanmorgen heeft Tobias Milan mee naar school gebracht! (tobias mocht van zn baas wel een uurtje later beginnen) Ik moest wel mee van Milan...

Maar nu kwamen we op school en toen bleek er een andere juf te zijn... En toen klapte Milan helemaal dicht.. Hij wilde niet zeggen hoe hij heette en wilde niet met juf praten! Het bleek dat zijn eigen juf ziek was.. Dan zie je wel weer dat Milan daar niet zo goed tegen kan, maar goed dat moet hij ook leren! We hebben even samen met hem gepuzzeld en daarna ging hij op zn eigen stoeltje boekje lezen! hopelijk komt hij nog wat los!

Terug naar “Archief”