Moderator: Moderafo's

CvdBerg schreef:kirsten schreef:Slim om een lijstje te maken. Zal hem even aanvullen.Jo'tje schreef:Kirsten: 25 september 2009
Hippieblijhoofd: 30 september 2009
Marnix & Jo'tje: 16 april 2010
Gefeliciteerd Jannoek!

.
.  ) en over een feestlocatie moeten we ook nog nadenken. Iemand tips voor een locatie in (de buurt van) Utrecht?
) en over een feestlocatie moeten we ook nog nadenken. Iemand tips voor een locatie in (de buurt van) Utrecht? 

gempa schreef:ik heb 30 september een bruiloft

Jannoek schreef:Iemand tips voor een locatie in (de buurt van) Utrecht?
 .
.Jannoek schreef:dat vind ik ook een fantastisch leuke locatie! Maar het schijnt best prijzig te zijn, daar kan je op hun site natuurlijk niets over vinden.
Maaike schreef:Heb jullie gistere eens gade geslagen, en ben tot de conclusie gekomen dat jullie een leuk stel zijn, Jannoek;)

Ook mooie locatie, maar met parkeren wel lastig, en veel van onze gasten komen niet uit Utrecht.
 Ook mooie locatie, maar met parkeren wel lastig, en veel van onze gasten komen niet uit Utrecht.  heb echt geen flauw idee waar we aan moeten denken qua bedragen. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, maar las ik alles hoor zit je volgens mij zó aan 10.000 ...
 heb echt geen flauw idee waar we aan moeten denken qua bedragen. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, maar las ik alles hoor zit je volgens mij zó aan 10.000 ...Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten