Nou, het ging best goed eigenlijk!!
Thuis was het van: maar mama, ik ga wel huilen! Dus ik had zoiets van: hmm...
Maar goed, toen wij er kwamen waren ze aan het buiten spelen! Juf liep met ons naar binnen om even te laten zien waar Milan zn tas moet hangen! Zijn foto komt er nog bij te hangen, maar die moet nog gemaakt worden! Daarna dook Milan direct de zandbak in.. Toen wilde hij een schepje.. dus ik zei dat hij die aan juf moest vragen! hij keek eerst zo van hmmm... Maar goed hij liep naar juf.. Juf ik heb 2 dingen zei hij.. ik wil graag een schepje en bij de poiesz hebben ze een waterval en fonteintje

Samen gingen ze toen een schepje halen! En ging hij lekker spelen! Ik vroeg juf wat de bedoeling was... Ze zei dat we even mochten blijven en daarna naar huis.. Na 25 minuten zei ik tegen Milan dat ik naar huis ging.. Eerst zei hij dat hij dat niet wilde.. Toen ik het daarna nog een keer zei en vroeg om een kusje, toen gaf hij mij een kusje en zei tot straks mama!
Ik had meer moeite om Matteo mee naar huis te krijgen

Nee mama, blijven.. is leuk

Vanmiddag mag hij weer naar school, maar het hoeft niet.. vanaf morgen draait hij dan direct mee! Vrijdag komen er weer 4 nieuwe kindjes... zo hebben ze het een beetje gespreid!