Marnix schreef:Je ging in Arnhem trouwen toch? Ik ben erg benieuwd welke locatie het is. Wij zijn er ook een beetje aan het zoeken
Het is de 'Peerdestal' geworden! Het is een mooie gezellige locatie en er werd goed naar ons geluisterd en omdat ze veel ervaring hebben met bruiloftsfeesten, hadden ze zelf ook nog wat leuke ideeën. Mijn vriend en ik hadden bijvoorbeeld eerder bedacht dat we met veel familie en vrienden wilden eten, maar later het idee opgegeven omdat het te prijzig zou worden. De Peerdestal had een leuk idee waardoor we toch weer met veel familie en vrienden kunnen eten; ze organiseren dan een feest waarbij het eten in buffet-vorm wordt aangeboden vanaf verschillende kraampjes. Er zijn dan meerdere gangen, het eten wordt in niet al te grote porties geserveerd en het feest gaat dan vrij lang door. Lijkt mij een heel gezellig feestje, heb er nu al echt zin in

Ook zijn mijn vriend en ik bij andere locaties wezen kijken. Zo wilden we echt serieus een offerte laten maken ergens en de mogelijkheden van het feest doorspreken. We mochten toen alleen zeggen hoelaat ons feest zou beginnen, hoeveel gasten en tot wanneer het feest zou duren. En daarna kregen we een incomplete offerte. Dat was echt een tegenvaller. Bij de Peerdestal gingen we kijken om te vergelijken wat daar de opties waren en de prijzen en toen waren we eigenlijk erg enthousiast over de mogelijkheden.