Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor MissF » 14 aug 2009 07:29

Daar kun je juist met zijn tweeen enorm op relaxen volgens mij, Kate Spade :) Als mijn man die bank ziet wil ie die hebben denk ik.
Ik vind een hoekbank helemaal niet handig. Ik hou wel van een beetje schuiven, en dat wordt wel lastiger. Ook heb je bij veel hoekbanken minder plek, visite 'dump' je niet zo snel in het hoekje. Daarom hebben wij van de week een 3 + 2 zitter gekocht, zodat we meer plaatsen hebben.

Ik ben trouwens bezig met de nieuwe eetkamerstoelen te schilderen. 6 donker houten stoelen met een hoge leuning, supermooi. Maar natuurlijk moeten ze weer wit :) Dus ik ben maar begonnen, want over 6 weken heb ik daar vast geen tijd meer voor. Ze worden echt gaaf! Van mijn schoonvader heb ik zijn lange tafel gekregen die je uit kunt schuiven tot 2.80 meter, en van mijn ouders krijg ik hun grote buffetkast. Die moeten ook allebei nog wit geschilderd, maar dan wordt het vast ook onwijs mooi.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 14 aug 2009 08:54

Leuk, Kate Spade!

Ik ben zelf ook niet zo van de hoekbanken. Vind het wel altijd een mooi gezicht in een groot huis. Een oom van mij heeft een heel klein woonkamertje met daarin een hoekbank en een salontafel en dan staat het zowat vol. Dat vind ik dus niet mooi.

@MissF: Leuk om alles te schilderen! Succes ermee.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 aug 2009 10:41

Ik had ook nooit gedacht dat wij een hoekbank zouden kopen maar toch hebben wij het gedaan (wel een ''strakke'') omdat het met 2 losse banken erg vol zou worden in onze huiskamer.
Onze hoekbank is wel zo groot dat je er makkelijk met 8 man op kan zitten en dan hoeft er niemand in het hoekje te zitten.
Maar het hoekje is wel bij heel veel mensen favoriet (ook die van mij :lol: )
Ik ben benieuwd naar je nieuwe meubels MissF welke kleur is je bank?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 aug 2009 10:46

ik ben ook wel erg benieuwd naar jouw foto's van de badkamer !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 14 aug 2009 10:57

liefie schreef:Maar het hoekje is wel bij heel veel mensen favoriet (ook die van mij :lol: )

Met recht, het is heerlijk cocoonen daar. :8>
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 aug 2009 11:18

kwebbel schreef:ik ben ook wel erg benieuwd naar jouw foto's van de badkamer !!

Het ligt hier een beetje stil mijn broer heeft het erg druk dus die is al even niet geweest. Er moet nog een stukje vloer gelegd worden en alles gevoegd en de kast rondom de cv moet afgemaakt worden en dan komen er echt foto's nog heel even geduld :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 aug 2009 11:42

nou... ik kan niet wachten :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 17 aug 2009 19:14

MissF schreef:Daar kun je juist met zijn tweeen enorm op relaxen volgens mij, Kate Spade :) Als mijn man die bank ziet wil ie die hebben denk ik.
Ik vind een hoekbank helemaal niet handig. Ik hou wel van een beetje schuiven, en dat wordt wel lastiger. Ook heb je bij veel hoekbanken minder plek, visite 'dump' je niet zo snel in het hoekje. Daarom hebben wij van de week een 3 + 2 zitter gekocht, zodat we meer plaatsen hebben.

Dat zeker wel! Maar als je maar met z'n tweetjes bent, zit je zo verloren op zo'n grote bank :P
Dus, dat.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 31 aug 2009 22:21

Ik heb net de sleutel binnen. Ga morgen beginnen met klussen. Ben erg benieuwd.
Foto's volgen later.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 aug 2009 22:34

Veel klusplezier!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 sep 2009 10:53

LeChat schreef:Veel klusplezier!

Ik hoorde van je schoonzus dat het erg leuk ingericht is bij jullie!

Leuk MW klusse!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2009 11:04

liefie schreef:Ik hoorde van je schoonzus dat het erg leuk ingericht is bij jullie!
Haha, ja, ze is zaterdag nog geweest (wat een taaie hè :wink:) en ze zei al dat ze het leuk vond. Wij ook nog steeds gelukkig!

Onlangs hebben we weer wat aan de tuin toegevoegd: een tuinkast. Echt handig als je geen schuurtje hebt (zoals wij, alleen een bijkeuken), dan kan je de bezem en potgrond e.d. toch mooi ergens uit het zicht kwijt. Ik kan 'm zo snel niet op internet vinden: echt een leuke kast (geïmpregneerd hout) met puntdak (met bitumen-achtige bedekking) en in die punt een vogelhuisje, van Leen Bakker.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 sep 2009 11:06

LeChat schreef:
liefie schreef:Ik hoorde van je schoonzus dat het erg leuk ingericht is bij jullie!
Haha, ja, ze is zaterdag nog geweest (wat een taaie hè :wink:) en ze zei al dat ze het leuk vond. Wij ook nog steeds gelukkig!

Onlangs hebben we weer wat aan de tuin toegevoegd: een tuinkast. Echt handig als je geen schuurtje hebt (zoals wij, alleen een bijkeuken), dan kan je de bezem en potgrond e.d. toch mooi ergens uit het zicht kwijt. Ik kan 'm zo snel niet op internet vinden: echt een leuke kast (geïmpregneerd hout) met puntdak (met bitumen-achtige bedekking) en in die punt een vogelhuisje, van Leen Bakker.

Ik ken dat die tuinkast is echt SUPER leuk! (Ja is zeker een taaie gisteren 40 weken en gewoon nog een verjaardag vieren en zondag nog naar de kerk geweest =D> :D )

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 03 sep 2009 13:39

We treffen het niet. De schilder zou deze week komen om verder te gaan. Helaas was hij maandag en dinsdag ergens anders en vandaag is het ook niet echt weer om te schilderen. Had eigenlijk gehoopt dat hij deze week klaar zou zijn. Volgende week zaterdag komt de stratenmaker weer, dus het is nu niet erg als hij door de tuin banjert.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 sep 2009 15:33

Balen Daatje!
Heel veel succes mw met klussen, foto's komen wel he :D

Ik heb gister voor Jurian gordijnen en een lamp gekocht. In de folder van Leen Bakker zag ik gordijnen, dekbedovertrekken, knuffels en een lamp met groene en blauwe dieren erop. Ik vond het meteen helemaal leuk, dat moet het worden :)
Ik heb 1 gordijn gekocht (het raam is niet zo heel groot, met 2 wordt het een beetje te vol en donker denk ik), de lamp en 1 knuffel. De muren moet ik nog even bedenken. Of 2 wit, 1 appelgroen en 1 aquablauw of 2 wit, 2 groen of 2 wit, 2 blauw, of allemaal blauw of groen. Het is maar een kleine kamer, dus het moet niet al te druk worden. Ik denk toch dat ik voor 2 wit en 2 een andere kleur ga, maar ik moet nog bedenken welke :) Het wordt vast heel leuk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”