Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Afslanken (deel 3)

Berichtdoor *Annette* » 11 aug 2009 20:51

kwebbel schreef:en daarom ben ik ook al 2 kg afgevallen omdat ik het niet precies volgde. Ik vroeg me alleen af of het kon dat je een periode stilstaat.

Hmm dat vind ik een beetje krom :-k, 2 kg afgevallen zijn omdat je het dieët niet strikt hebt gevolgd :roll:. Dus dat zou betekenen dat je als je het wel strikt volgt, niet afvalt? Dat denk ik niet, magoed wie ben ik ;)... Iedereen heeft tijdens zijn afvalrace wel een moment dat hij/zij stil staat, de 1 heeft dit in het begin en de ander misschien pas na maanden. Magoed in m'n vorige post heb ik ook al gezegd; misschien komt het wel doordat je lichaam er nu aan moet wennen dat er meer voedingsstoffen binnen komen. Tsja er zouden zoveel redenen voor kunnen zijn.

Zoals andere hier ook al zeiden bij sonjabakkeren moet je je strikt aan het dieët houden om af te vallen, misschien kun je daarom kiezen voor bijv. de ww je kunt dan zelf alles samen stellen, als je natuurlijk maar binnen je punten blijft! Zou zeggen denk daar eens overna! Succes :)!
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2009 21:18

ik heb vaak genoeg een periode stil gestaan! zelfs een periode van ruim een half jaar!

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 12 aug 2009 14:09

stil staan ken ik niet, ik kom dan automatisch aan.
momenteel gaat het bij mij ''gelukkig'' goed. val af, maar wel heeel langzaam.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 aug 2009 07:53

trijntjejohanna schreef:ik heb vaak genoeg een periode stil gestaan! zelfs een periode van ruim een half jaar!
dank je wel, dat wilde ik even horen hoewel het voor jou misschien een mindere periode was. Zo zie je maar weer dat elk lichaam anders is.

@Annette: de WW is ontzettend duur hoorde ik van m'n buurvrouw en dat heb ik er niet voor over. Ik heb ooit ns zo'n puntensysteem uitgerekent (of dat WW was weet ik niet meer) maar ik bleef ruim binnen m'n puntengrens en dat was voor dat ik aan SB deed.... :?
Ik doe alles wat er in het boek staat, behalve de avondgerechten, daar "sjoemel" ik wel ns mee. Gisteren gewoon Kip Madras op maar dan met minder rijst en minder saus. En ik drink ontzettend veel water.
Blijkbaar moet je bij SB toch strikt aan je dieet houden, dat hoor ik van iedereen! En toch raar, want vanochtend stond ik in Eva kostuum op de weegschaal toen stond ik op 70.9, dat betekent een ruime -3.5 !! Blijkbaar werkt het dus wel....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 aug 2009 07:55

oja en ik ben vanochtend wezen hardlopen!! =D>
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 aug 2009 16:30

Het puntensysteem van de ww is niet bedoeld dat je daar binnen blijft, maar dat je alle punten opmaakt, omdat je anders je lichaam te kort doet. Het moet een andere manier van eten/leven worden. Juist door te weinig te eten, komt je lichaam in spaarstand en zal je eerder aankomen/gelijk blijven dan afvallen. Het gevaar van SB is dat je te weinig eet en zodra je normaal gaat eten, dus terugvalt in je oude eetpatroon, dat je dan weer aankomt.

En zo duur is de WW ook weer niet.Je kan een aantal weken gaan, zodat je het systeem doorhebt en dan er weer mee stoppen en dan thuis door gaan. Het is zelfs mogelijk om het via internet te doen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 aug 2009 20:09

je moet er inderdaad niet binnen blijven.. maar het opmaken! soms mag je wat opsparen!

WW heeft me nog geen cent gekost! (behalve dan de boodschappen, maar ja die doe ik normaal ook :lol: ) Sonja kostte me veel meer geld!

esthervanbuuren
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor esthervanbuuren » 13 aug 2009 21:58

wat is sb, als ik vragen mag?

groeten es

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 13 aug 2009 22:01

Sonja Bakker :wink:

@ TJ: heb jij het WW van iemand overgenomen? Ik heb er ook naar gekeken maar schrok van de prijzen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 14 aug 2009 07:39

Ik heb WW wel van iemand overgenomen. Ik heb een boekje waar de punten per product in vermeld staan en weet hoeveel punten ik per dag mag... dan weet ik genoeg. Alleen zou ik nu wel iets hebben aan een coach die me een beetje achter de vodden aan zit :-k Maar dat vind ik echt te duur.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 14 aug 2009 08:57

WW is inderdaad erg duur, zeg... Ik heb even de test op hun site gedaan of ik gemotiveerd genoeg ben om af te vallen. Niet dus... 8)
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 aug 2009 09:32

ik doe alles via internet!!

hier kan je je puntenaantal berekenen wat je mag hebben
http://puntenlijst.atspace.com/formule.htm

Hier is een puntenlijst:

http://puntenlijst.atspace.com/

staat er iets niet op, dan kan je het hier zelf berekenen:

http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watche ... chine.html

en ooh ja ik heb voor 4 euro via marktplaats nog een boodschappenboekje gekocht maar eigenlijk gebruik ik die maar weinig en doe alles via internet...

Kost me dus geen cent extra!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 aug 2009 09:38

esthervanbuuren schreef:wat is sb, als ik vragen mag?

groeten es

sonja bakker!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 14 aug 2009 09:47

Oké, bedankt voor de links, TJ! :)
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 aug 2009 10:31

de link had je al eerder gegeven volgens mij TJ, ik ken deze ergens van. En met deze bleef ik ruim binnen de puntengrens, dat zou betekenen voor mij dat ik mijzelf zou moeten 'volvreten' voordat ik aan een bepaald puntenaantal moet komen. Nee dank je! dan doe ik het wel wat langzamer aan met SB.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”