MissF schreef:Ik heb net even zelf gemeten en gewogen, en hij komt op 75 cm en 8 kilo, enz ijn hoofdje komt nu boven de rand uit.
En idd, ik ben nu maar op zoek naar zo'n kantelstoel, dat kan dan volgens mij best, is denk ik toch veiliger dan de maxi cosi.
Inderdaad beter om een kantelstoel te halen MissF. Anna Sofie was ook nog niet zwaar genoeg. Wij hebben een Maxi Cosi Toby en die bevalt ons goed. Daarbij wilde Anna Sofie ook steeds rechtop zitten toen ze nog in de Maxi Cosi lag. en maar rechtop komen. Ook niet bevordelijk voor haar. Ze zat vanaf 7.5 maand in het autostoeltje.
Fietsen is idd heerlijk met een kind. Is echt genieten. Ze zien alles, reageren overal op;-)
Met madam gaat het goed. Ze heeft van de vakantie genoten. Vanuit de rugdrager overal heen kijken, veel gezwommen e.d.
Ze heeft haar eerste tandje. Verder loopt ze overal langs heen maar hoop ik van harte dat ze het loslopen nog even uitstelt tot ze minimaal 10 maand is.
Ik doe aan babygebarentaal. Ze reageert er super op en begrijpt al een heel aantal gebaren. De gebaren voor eten en drinken maakt ze nu zelf ook al. Echt leuk!
Ze genoot van alles!

Haar vaste 'loopplek'

Let's swim!