Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

petra85
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor petra85 » 06 aug 2009 16:40

Fijn Haai, dat het goed gegaan is! Succes met alles wat nog komen gaat!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 aug 2009 16:48

Fijn Haai dat alles goed is gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 aug 2009 18:30

Gefeliciteerd Haai met Sylke! Wat een gave naam zeg! En fijn dat de operatie geslaagd is. Heel veel sterkte de komende tijd
Liefje, ook van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je er snel van kunt genieten zonder misselijkheid enzo :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 07 aug 2009 17:41

Wat ontzettend fijn Haai dat de operatie goed is gelukt!!!
Heel veel sterkte hoor met alles wat nog komen gaat binnekort.
En vergeet jezelf niet.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 aug 2009 17:56

Vandaag bij m'n zusje geweest. We gingen even winkelen, maar dat was in haar zwangere toestand en met dit weer toch niet zo'n goed idee... We liepen in een winkel toen ze zich niet goed voelde. En tja, toen viel ze dus flauw... De winkelmedewerkster was gelukkig erg behulpzaam, ze kwam gelijk met een krukje en een kopje thee met veel suiker aanzetten. :)
Afbeelding

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 07 aug 2009 17:58

Joh, dat is dan even schrikken. :?

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 aug 2009 18:14

Ja, inderdaad. En natuurlijk was het nét even druk in de winkel...
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 07 aug 2009 18:57

haai: fijn dat het goed gegaan is met de operatie, hopelijk komt het met het neusje ook helemaal goed!

bumba: ja wij zijn idd ongeveer gelijk, ik ben 21 December uitgerekend. we hebben dus vanochtend de 20 weken echo gehad,, en gelukkig was het allemaal goed zo ver ze het konden zien. dat is toch wel een opluchting!
we weten wel nu wat het is :P ben benieuwd hoelang we het voor ons kunnen houden, onze ouders weten het wel, en 1 goede vriendin. dus als ik wil kletsen moet ik die even bellen ;)
Afbeelding

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 07 aug 2009 19:47

Dat is een hele rust haai dat alles goed is, hopelijk gaat het met haar neusje ook goed.
Hoe gaat het met jezelf?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 07 aug 2009 20:27

Haai, fijn dat alles goed is gegaan. Nu even bijkomen en hopen dat straks de operatie aan haar neusje ook goed gaat. Wat is er uit het onderzoek naar het down-syndroom gekomen?
Neem wel lekker zelf je rust hoor!

Hoe gaat het met de andere zwangeren?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 aug 2009 19:50

Uit het chromosomenonderzoek is niets bijzonders gekomen, er is dus geen sprake van Downsydroom. Er wordt nu nog wel uitgebreid DNA-onderzoek gedaan om te kijken of er sprake is van een ander syndroom of ziektebeeld, maar de uitslag daarvan kan nog maanden op zich laten wachten.
Inmiddels is ook bekend dat ze woensdag al aan haar neusje geopereerd gaat worden. Er was ons eerst verteld dat ze wilden wachten totdat ze helemaal hersteld was van de hartoperatie, maar ze hebben nu toch besloten om het eerder te doen omdat ze nu een grotere kans heeft op infecties etc. door de beademing.

Met mij gaat het gelukkig goed, al blijft er met al dat heen-en-weer gereis tussen ziekenhuis en thuis weinig tijd over om nog eens lekker uit te rusten. Gelukkig hebben we veel behulpzame familie, waardoor ik me niet druk hoef te maken om de was etc. :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 aug 2009 21:12

wat fijn dat de eerste uitslag goed was!! Nu toch nog wel weer spannend wat er uit het verdere onderzoek nog komt!

Meid... heel veel sterkte nog verder en nu ook met de komende operatie!! Heel veel sterkte!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 aug 2009 09:33

Meid wat staat jullie leven ineens op de kop! Gelukkig dat het tot nog toe allemaal wel redelijk gaat en fijn dat je veel behulpzame mensen om je heen hebt. Ook hiervandaan veel sterkte hoor.

Hoe is het met je zoontje, kan die het allemaal nog aan? Heb je hem uit logeren gedaan of heb je oppas aan huis. Juist voor hem is het ook heel wat dat zijn papa en mama steeds weg zijn.
ja, dat is mijn mening dan he.....

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 09 aug 2009 13:33

Wauw, zo gebeurt er hier een paar weken niks op het forum en opeens zijn er weer allemaal geweldige veranderingen!
Allereerst Haai, nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter! :D En tegelijk Gods nabijheid toegewenst in alle dingen waar jullie zo plotseling mee te maken krijgen.

En natuurlijk Liefje en Bumba, wat geweldig om te horen dat jullie zwanger zijn! Geniet ervan! :D
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 10 aug 2009 10:09

Zus van men vriend is ook uitgerekend gisteren. Gistermorgen de vliezen al gebroken, maar nu verder nog niets.. Zijn nu weer voor controle in het ziekenhuis, als alles met de baby goed is mag ze weer naar huis. Morgenvroeg om 8uur weer wezen, dan gaan ze het halen als het nog niet vanzelf gekomen is.. Wachten duurd zo wel lang, haha.
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Terug naar “Archief”