Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 01 jun 2009 08:08

De rookkamer bij mijn woning is mij getoond.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 jun 2009 19:42

Het ging over wielrennen of zoiets.
Ik kreeg geen rijwielkleding (met kleuren - en reclame neem ik aan) zoals het team, maar ik kreeg een wit pak als individu, en ik moest gauw zelf nog even wat sponsors regelen. Dat lukte niet echt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 jun 2009 19:14

ik weet het niet meer, maar toen ik wakker was lag ik op m'n sleutels en m'n kussen lag aan het voeteneind... t zal vast heftig geweest zijn ..!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 jun 2009 21:55

Vannacht was geen fijne droom. Ik droomde dat ik na het aflopen van mijn proeftijd ontslagen zou worden, omdat ze me te langzaam vonden, en dat ik daar een enorme domper van kreeg.
Toen ik wakker werd, en ontdekte dat dit geen realiteit is en niet aan de orde, was dat ook een enorme opluchting voor mij!

Twee nachten eerder heb ik ook nog van een vakantie gedroomd.
Vorig jaar was ik in Rusland geweest, had ik mooie foto's gemaakt, maar was mijn camera gestolen.
Dit jaar was ik er weer geweest, was mijn camera niet gestolen, maar had ik geen mooie foto's gemaakt!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 18 jul 2009 15:07

Afgelopen nacht kwam er iets absurds voor in mijn dromen.
Ik was ergens in de regeringsstad aan het lopen. Dat zal dan dus ongetwijfeld wel Den Haag zijn geweest. Zag ik daar ineens premier Balkenende in een kort rokje met blote benen lopen! :shock: Zijn vrouw liep er ook zo bij.
Verder had Balkenende dacht ik een roze overhemd aan.

In de droom zelf bleef ik er nuchter onder. Toen legde ik meer de link met Schotse toestanden.
Maar toen ik wakker was, besefte ik wel dat dit heel raar was.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 18 jul 2009 23:42

Ach als Balkenende in een rokje wil lopen moet ie dat lekker doen :)

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 25 jul 2009 22:25

Boekenlezer schreef:Het ging over wielrennen of zoiets.
Ik kreeg geen rijwielkleding (met kleuren - en reclame neem ik aan) zoals het team, maar ik kreeg een wit pak als individu, en ik moest gauw zelf nog even wat sponsors regelen. Dat lukte niet echt.

Volgens mij kijk jij vaak naar de Tour de France... Ik zou dan ook zulke dingen gaan dromen :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 aug 2009 15:58

Ansje schreef:
Boekenlezer schreef:Het ging over wielrennen of zoiets.

Volgens mij kijk jij vaak naar de Tour de France... Ik zou dan ook zulke dingen gaan dromen :wink:

Nee, dat doe ik niet eens zo.
Wel is het zo dat ik in de maanden april en mei veel op mijn racefiets gereden heb.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 aug 2009 15:58

Vorige week, van maandag (27-7) op dinsdag (28-7) heb ik gedroomd over een landkaart over het Chinese rijk, maar het zag eruit als het Egyptische rijk. De rest weet ik niet meer.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 aug 2009 13:13

Dat mijn man en ik een dolfijn als huisdier hadden en die overal mee naar toe moesten nemen haha

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 aug 2009 13:19

:mrgreen:

Ik droomde echt iets belachelijks! :oops: Dat Frizzle (één van de jongste katten) Puckey (één van de oudste) met een mes zijn kop van zijn romp sloeg... En ik wilde gauw met Puckey naar de dierenarts om zijn kop er weer aan te laten naaien... :mrgreen:
Afbeelding

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 aug 2009 18:19

Een van de dingen die in mijn dromen voorbij kwamen, was een kade aan een kanaal. Er liep een weg naar de kade, die een bocht maakte en vervolgens parallel aan de kade liep. Er kwam een donkerblauwe Audi 80 aanrijden, die veel te hard reed. Die kon die bocht op die manier nooit maken. De auto ging slippen, en plonsde het water in. Even later zag ik een vrouw naar boven komen.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 okt 2009 20:48

Ja hoor, het was weer eens zover. Ik droomde dat mijn baan van de ene op de andere dag ophield voor mij. :(
Dan ben je wel blij als je wakker wordt, en ontdekt dat het onzin is.

In de nacht van dinsdag (29-9) op woensdag (30-9) heb ik nog heel raar gedroomd. Er kwam een acteerscene van een paar mensen in voor. Een van die mensen was een oude bekende van mij, die van de kerk af is geraakt (GvdB). Hij speelde een rol, samen met de vrouw van de predikant van mijn kerk, die ook acteerde. Ze speelden een stel, en kusten elkaar. Hij likte haar zelfs even aan haar oor o.i.d. Hm, dergelijk gedrag verwacht ik niet van haar, en het bevreemde dan ook in mijn droom. Zelfs in mijn droom dacht ik al: dit kan toch niet? En inderdaad, dan ontdek je dat het onzin is als je wakker wordt.

In de nacht van 11 op 12 augustus heb ik nog gedroomd van een bezoek aan een motordealer, en dat ik een Ducati ging uitproberen.

*Annette*
Majoor
Majoor

Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor *Annette* » 03 okt 2009 21:17

Volgens mij droom jij wel vaak Boeklezer ;).

Ik droomde vanacht over een valpartij met de fiets, ik was die week al eerder 5x over de kop gegaan met de fiets, had niks tegen m'n ouders gezegd maar nu ging het er toch wat raarder aan toe. Ik lag een lange tijd langs de weg, toen er een automobilist stopte en naar me toekwam, die gelijk een ambulance belde. Binnen no time was die er. Ik was dik in tranen, waardoor de ambulancebroeder over m'n rug streek, wat mij ontzettend veel pijn deed, ik zou naar het ziekenhuis gebracht worden maar toen opeens werd ik wakker... en kon ik niet meer slapen (6.11) ](*,)
Wat de toekomst brengen moge........

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 okt 2009 20:43

Ik droomde vannacht dat ik op zondagmorgen wakker werd en mijn ex er opeens weer was.. Ik schrok me eigen wild en mn ouders mochten het absoluut niet weten. Dus terwijl ik smorgens beneden ging ontbijten moest hij boven heel stil doen en vlak voor we naar de kerk gingen stond ie opeens luidruchtig onder de douche maar mn ouders hadden het niet eens door!! En toen werd ik gelukkig wakker.. Al had ik wel een heel naar gevoel.. :(
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Slow Chat”