Berichtdoor sunshine88 » 03 aug 2009 10:38
Ik ben een week op vakantie geweest met m'n schoonouders, en ik heb genoten! Ik was niet meer telkens moe, en down, aan 't begin van de vakantie een paar flinke huilbuien gehad, maar gelukkig hoef ik niks te zeggen bij m'n vriend en begrijpt hij me al....Daarna ging het prima, ik denk dat die huilbuien ook kwamen omdat opeens 'alles' van me afviel, en ik besefte hoe heerlijk het was om 'zusjes/broertjes' te hebben die wél leuk met je omgaan...
Maar toen ik van 't weekend thuis kwam, was het gelijk raak...Er was niemand thuis, dus ik besloot even bij m'n zus te gaan kijken, kom ik daar aan, is m'n moeder+zusje daar ook. Ik ben nog niet binnen of ze begint al te bekken, het leek mij wijs om er niet op te reageren en ik liep gewoon door, met m'n tantezeggertjes mee, sta ik even met ze te kletsen bij de deur gaat m'n zusje keihard schommelen, met d'r voeten rakelings langs het hoofdje van m'n neefje, dus ik vraag haar netjes of ze even niet te hard wil schommelen omdat dat gevaarlijk is bij kleine kinderen...Ik kreeg me een preek te horen! Ben maar gelijk weer weggegaan, en haar goed laten voelen dat ze m'n hele goede humeur flink verpestte....
M'n zus belde later wat er toch was, dus ik heb het haar uitgelegd dat ik er niet meer tegen kan om elke keer op m'n kop te kijrgen van mijn 'kleine' zusje, en dat ik haar daarom maar ontloop..Nou gaat m'n zus met haar een gesprek aan, kijken of dat WEL effect heeft...
Ik hoop het zo....