Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Bumba
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor Bumba » 28 jul 2009 11:43

liefje schreef:Hoe zou het met Haai zijn??

Ik hoop dat ze "lekker" aan het bevallen is

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 28 jul 2009 11:46

Bedankt voor alle felicitaties! Wij zijn heel blij, maar tegelijkertijd blijft het inderdaad heel spannend. Hoewel ik onder controle ben, denk ik dat ik pas een beetje opgelucht kan zijn wanneer ik de 23 weken voorbij ben.......

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 jul 2009 15:32

Bumba schreef:Nadat wij een jaar getrouwd waren, kwamen de vragen....."Willen jullie geen kinderen?" "Lukt het niet om kinderen te krijgen?" Het zijn uiteraard niet de dingen die je wilt horen, ook al waren wij er toch echt nog niet mee bezig....

Toen het bij ons de vorige keer "mis" ging, werd er ook gewoon gezegd: "volgende keer beter", terwijl er druk onderzocht werd of er nog wel een volgende keer zou mogen komen (medisch gezien)
Gefeliciteerd bumba!!
helemaal mee eens! Bij ons werd er meteen al gekeken of ik mogelijk zwanger zou zijn, want tenslotte 2 schoonzussen waren ook snel zwanger na het trouwen. Ik dus niet, er bestaat dus ook zoiets als school en studie afmaken. Wij zijn er momenteel ook nog niet echt mee bezig hoewel het bij m'n man wel gaat kriebelen. Maar dan willen we eerst verhuizen en gesetteld zijn. Mensen (in het algmeen) mogen ook wel wat voorzichtiger zijn met vragen stellen want stel al krijg je moeilijk kinderen? Of kan het helemaal niet? Of zijn er medische problemen? Je kan zo in een lastig schuitje zitten of de ander in verlegenheid brengen. Ik ben ook wel eens boos geworden op nieuwsgierige mensen. Ik kan daar heel slecht tegen!! Mensen gaan er vanuit dat je gezond bent en dat je wel even kinderen zal gaan krijgen. Het is niet vanzelfsprekend, het is een Godswonder!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 jul 2009 18:32

Stel dat wij geen kinderen kunnen krijgen vertellen we dit zeker aan onze fam. Zodat zij ook weten en weten hoe ze ons kunnen steunen en voor ons kunnen bidden.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 28 jul 2009 19:45

Wauw Bumba, wat leuk!!!
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.
Een voorspoedig zwangerschap toegewenst!!

Ik denk dat veel mensen, zeker ouders, boers en zussen het echt wel in de gaten hebben of je bezig bent om zwanger te worden.
Zeker als je altijd al veel met kinderen hebt en je bent getrouwd en het duurd wat langer als normaal dan hebben ze het echt wel door, dan is het voor beide kanten prettig om te weten hoe het zit.
Er word toch wel op je gelet of je het nu wel of niet zegt bezig te zijn om zwanger te worden.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 28 jul 2009 20:52

Bumba, ik ben echt blij voor jullie! Wat geweldig om te horen, ik gun het iedereen, maar jou toch net een beetje extra (en nog wel een aantal waarvan ik hoop dat ze het hier een keer kunnen posten). We hopen en bidden met jullie mee dat de zwangerschap voorspoedig mag verlopen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 28 jul 2009 21:48

Van harte Bumba... we hopen met jullie mee :wink:

HOe gaat het eigelijk met Rufi?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 29 jul 2009 17:58

rosekapje schreef:Bumba, ik ben echt blij voor jullie! Wat geweldig om te horen, ik gun het iedereen, maar jou toch net een beetje extra (en nog wel een aantal waarvan ik hoop dat ze het hier een keer kunnen posten). We hopen en bidden met jullie mee dat de zwangerschap voorspoedig mag verlopen.

Dank je wel, ik voel me vereerd! :oops: :oops:
Ik gun het ook iedereen die een kinderwens heeft om zwanger te worden! Ik zal voor iedereen van wie ik dit (een beetje) weet bidden.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 jul 2009 20:01

Ik zit net mijn baby-uitzet na te kijken, balen want de vlekjes van toen leken weg maar zitten er nog in volle glorie :mrgreen: :roll: :shock: en ook vergeelde stukjes van witte kleertjes. Wie heeft de gouden wastip of moet ik dan op het huishoudelijke forum zijn

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 jul 2009 20:07

Gulden tip:tjah shoppen erg leuk. ;-)
Tip 2 even bij oma weet raad op de site kijken. :D

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 29 jul 2009 20:35

bij vergeelde overgordijnen schijnt een half glas cola in het zeepbakje te helpen. Wie weet helpt het ook bij babykleertjes
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 29 jul 2009 21:21

Als de zon goed schijnt, wassen en in de zon hangen (bleken), dat werkt over het algemeen ook goed :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 jul 2009 06:28

ik had het toen een dag in de egfa wit laten liggen en daarna gewassen. Die vlekken komen ook vaak weer terug door het liggen. Als je het gewassen hebt is het vast een stuk minder te zien. En daarna idd in de zon hangen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 30 jul 2009 10:21

pol schreef:Ik zit net mijn baby-uitzet na te kijken, balen want de vlekjes van toen leken weg maar zitten er nog in volle glorie :mrgreen: :roll: :shock: en ook vergeelde stukjes van witte kleertjes. Wie heeft de gouden wastip of moet ik dan op het huishoudelijke forum zijn

bij mij hielp een dag en een nacht in een vanish poeder oplossing en daneen flinke hoeveelheid poeder :mrgreen: , en mijn eerste zoon was een vreselijke kwijler dus allles was geel uitgeslagen, maar het werkte

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 jul 2009 11:30

Eindelijk even tijd voor een berichtje...

Sinds afgelopen zaterdagavond zijn wij de trotse ouders van ons mooie meisje Sylke.
Helaas is alles nogal anders gegaan als we gedacht en gehoopt hadden. Algauw na de geboorte bleek dat het met Sylke niet goed ging en dus moesten we naar het ziekenhuis. Hier werd geconstateerd dat haar neusje niet of maar gedeeltelijk open is (choanaatresie) waardoor ze niet goed adem kon halen. Omdat ze hier in het ziekenhuis niet genoeg ervaring met dit 'probleem' hebben moesten we naar het LUMC, waar Sylke op de IC werd opgenomen en ik gelukkig ook voor een paar nachtjes terechtkon. In het LUMC zagen ze ook dat Sylke een ernstige hartafwijking heeft: transpositie van de grote vaten, wat betekent dat de beide slagaders precies verkeerd om aan het hartje aangesloten zijn. Hierdoor mengt zuurstofrijk en zuurstofarm bloed zich niet. Hieraan zal ze geopereerd moeten worden, maar eerst moet er meer bekend zijn over de afwijking aan haar neusje.
Omdat beide afwijkingen ook veel voorkomen bij kindje met Downsyndroom wordt op het moment ook onderzocht of dit bij ons meisje ook het geval is.
Gelukkig gaat het met Sylke naar omstandigheden goed, haar situatie is stabiel waardoor ze in de gelegenheid is wat sterker te worden voor de operatie.
Ondanks alle onzekerheden en vragen genieten we volop van ons kleine meisje. Als ik wat meer tijd heb zal ik gauw eens een fotootje plaatsen van onze schoonheid :wink:

Terug naar “Archief”