liefje schreef:Hoe zou het met Haai zijn??
Ik hoop dat ze "lekker" aan het bevallen is
Moderator: Moderafo's
liefje schreef:Hoe zou het met Haai zijn??
Gefeliciteerd bumba!!Bumba schreef:Nadat wij een jaar getrouwd waren, kwamen de vragen....."Willen jullie geen kinderen?" "Lukt het niet om kinderen te krijgen?" Het zijn uiteraard niet de dingen die je wilt horen, ook al waren wij er toch echt nog niet mee bezig....
Toen het bij ons de vorige keer "mis" ging, werd er ook gewoon gezegd: "volgende keer beter", terwijl er druk onderzocht werd of er nog wel een volgende keer zou mogen komen (medisch gezien)
rosekapje schreef:Bumba, ik ben echt blij voor jullie! Wat geweldig om te horen, ik gun het iedereen, maar jou toch net een beetje extra (en nog wel een aantal waarvan ik hoop dat ze het hier een keer kunnen posten). We hopen en bidden met jullie mee dat de zwangerschap voorspoedig mag verlopen.
pol schreef:Ik zit net mijn baby-uitzet na te kijken, balen want de vlekjes van toen leken weg maar zitten er nog in volle glorie![]()
![]()
en ook vergeelde stukjes van witte kleertjes. Wie heeft de gouden wastip of moet ik dan op het huishoudelijke forum zijn
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten