Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Ben je er al aan gewend, le Chat, om je lover "je man" te noemen? Ik na al die jaren nog steeds niet en zeg het ook bijna nooit.
 . Sowieso heb ik het bijv. op mijn werk ook wel over 'mijn man', omdat het noemen van zijn naam op de één of andere manier meer privé aanvoelt. Zal wel een rare gevoelskronkel zijn van mij, maar dat 'man' schept voor mij net iets meer afstand richting de cliënt die bijv. een vraag stelt over mijn huwelijk (ze weten er 'noodgedwongen' van i.v.m. mijn gewijzigde achternaam).
. Sowieso heb ik het bijv. op mijn werk ook wel over 'mijn man', omdat het noemen van zijn naam op de één of andere manier meer privé aanvoelt. Zal wel een rare gevoelskronkel zijn van mij, maar dat 'man' schept voor mij net iets meer afstand richting de cliënt die bijv. een vraag stelt over mijn huwelijk (ze weten er 'noodgedwongen' van i.v.m. mijn gewijzigde achternaam). 

jamillah schreef:'Zonder specifiek onderhoud kan vet- en kalkaanslag zich ophopen in uw vaatwasser waardoor de werking van uw vaatwasser verminderd.'
Aldus de verpakking van de Sun machinereiniger
Heb het nu een keer gebruikt en ik moet zeggen: glommie glommie in dat ding

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten