Moderator: Moderafo's
Anne 80 schreef:Nee hij is niet getrouwd hoor!![]()
Ik heb hem al wat hints gegeven, maar hij doet er niks mee![]()
Zij durft voor geen goud de eerste stap te zetten. Zou 'k zelf op een gegeven moment wel doen denk ik.
Ik kan er niet echt achter komen of hij nou echt niet wil, of niet durft
Marnix schreef:Of anders gewoon zeggen: Als je kans wil hebben dat het wat wordt, moet je toch initiatief nemen, anders wordt het niks.
Daphne schreef:Ja, inderdaad, dat moet ze toch écht doen.
Ik ben jaren geleden ook drie jaar op een jongen verliefd geweest. Ik deed daar ook niets mee. Een klasgenoot van mij wist ervan. Zij is toen via via achter zijn mobiele nummer gekomen en heeft hem gesmst over mijn gevoelens voor hem. Hij heeft mij toen een brief gestuurd waarin vermeld stond, dat hij niet meer dan vriendschappelijke gevoelens voor mij had. Ik vond het natuurlijk vreselijk, maar ik was wel blij dat ik wist waar ik aan toe was. Ik had toen ook erge spijt, dat ik het hem niet zélf duidelijker had laten merken...
Dus: ze moet echt initiatief nemen om hem duidelijk te maken wat ze voor hem voelt. Ze kan beter duidelijkheid krijgen dan nog een tijd in onzekerheid te leven!
Bij mijn man heb ik vijf jaar geleden wel zelf duidelijk laten blijken, dat ik hem wel érg leuk vond. Gelukkig vond hij dat ook...
Mortlach schreef:Dank je dat je dit met ons wilde delen. Het is een mooi voorbeeld van hoe het kan lopen als de dame in kwestie haar "probleem" door anderen laat oplossen. Achteraf spijt dus. Ik moest ook meteen aan de uitspraak "de eer aan jezelf houden" denken.
Graag gedaan. Ik had die klasgenoot er trouwens niet om gevraagd hem te sms'en, ik wist niet eens dat zij zijn mobiele nummer had. Zij 'bemoeide' zich ongevraagd met mijn situatie. Het was haar bedoeling me te helpen. Ik had dit kunnen voorkomen door zelf het initiatief te nemen voor zij daar de kans toe kreeg.Hopelijk durft ze het aan. Het kan voelen als een gevecht met een draak aangaan, maar achteraf mag je dan - wat de reactie ook moge zijn - trots zijn op jezelf. Zoveel mensen met riddermoed zijn er tegenwoordig niet meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten