Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Wij vinden het voor ons ook geen reden om plots te stoppen, alleen maar omdat een ander zegt dat er niets mis is (hoewel het goed bedoelt is hoor!!!!) wij willen wat kilo's kwijt omdat we ons daarbij prettiger voelen.
Funlover schreef:kwebbel schreef:Wij vinden het voor ons ook geen reden om plots te stoppen, alleen maar omdat een ander zegt dat er niets mis is (hoewel het goed bedoelt is hoor!!!!) wij willen wat kilo's kwijt omdat we ons daarbij prettiger voelen.
Idd, mensen zeggen vaak: Nu moet je echt stoppen, zo is het goed.
Of: Jij bent toch helemaal niet dik?
Het punt is dat jij je wel prettig moet voelen en zoals ik al aangaf, gewicht zegt ook niet altijd wat......
Harm-J schreef:Ik snap nog steeds dat afvallen niet zo, wat is er nu toch mis met opletten wat je eet, en indien nodig meer bewegen of sporten? Dit ipv het altijd maar in diëten zoeken.Kans op een jojo effect is dan toch groter als je men (vaak) de oplossing in diëten zoekt?
wij doen nu week 1 van het dieet en ik mag gewoon de hele week brood hoor. Het is niet zo dat je je strikt er aan moet houden. Als je niet van kwark houd en dat moet je eten 's ochtends kan je gewoon 2 volkoren boterhammen pakken hoor.... het is net hoe je het bekijkt.Funlover schreef:Soms mag je een hele week geen brood.....![]()
En hoor idd veel mensen die Sonja doen dat ze het niet hun hele leven willen doen, en als ze stoppen ze aankomen.
Gelukkig gaat het ook bij mensen goed.
Ach het blijft ook lastig het vraagt vooral discipline.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten