Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor kwebbel » 17 jul 2009 10:19

lief hoor !!!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 17 jul 2009 11:33

M'n nichtje van ruim 11 maanden is hier vannacht blijven slapen en is hier vanmorgen.
Ze is nog nooit ergens geweest zonder papa of mama, dus af en toe trekt ze een pruillip maar ze doet het verder goed.
Wat een onderneming zo'n kind joh...
Respect voor alle moeders :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 jul 2009 12:22

Succes Funlover! Dan is jouw nichtje ongeveer net zo oud als Hugo. Dan ben je inderdaad wel bezig..haha. Helemaal als je het niet gewend bent. Hugo gaat volgende maand uit logeren bij mijn ouders. Wij hebben nl. een bruiloft en meenemen vind ik voor hem zo zielig. Ik moet zeggen dat ik hem waarschijnlijk met buikpijn wegbreng.

Met Hugo gaat alles verder prima. Hij krijgt op het moment fysio,omdat zijn grove motoriek toch wat achterbleef. Moet zeggen dat ik het zelf geregeld heb, cb vond het nog niet nodig. Het frapante is dat de fysio wel begreep waarom ik gebeld had. Ik vind zelf dat hij erg vooruit gaat sinds hij de fysio heeft. Hij zat vandaag voor het eerst op zn knietjes....klaar voor het kruipen.

Vorige week naar het cb geweest. Hugo is 10 kg en 78 cm. Volgens mij zit hij ook wel boven de curve.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 17 jul 2009 12:51

wat lief jans1, nog gefeliciteerd!

bloempie schreef:Vandaag pasfoto's van Sarah laten maken voor een ID-kaart. Moest ze persé recht op een krukje zitten en in de lens kijken. Ik vroeg nog of ze niet gewoon kon liggen, maar nee, ze moest gewoon zitten....
Gelukkig hadden we snel een geschikte foto te pakken, maar ik snap niet dat ze voor baby's ook zo streng zijn.

Heb ook met de kleine meid pasfoto's laten maken (4 weken oud notabene, maar toe maar je moet wat :roll:)
Ik mocht haar zo scheef op schoot nemen en dan met m'n hand achter haar ruggetje en hoofdje, maar wel zodat ik niet op de foto kwam. viel niet mee en zijn echt wel schattig geworden. Gelukkig deed ze net op het goede moment haar ogen open :D , alleen de mond ook. de fotograaf zei dat het een technisch goede foto was, dus hoop maar dat ze niet al te moeilijk gaan doen op het gemeentehuis.

Had haar en alle spullen vanmorgen ingepakt om een id-kaart aan te gaan vragen, moest er eerst een formulier ingevuld worden met de handtekening van de vader #-o had ik dat van tevoren geweten.. wat een regeltjes komen daar toch allemaal bij kijken zeg.. Dus kan er nu volgende week nog eens weer achteraan..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 jul 2009 13:10

m'n zus is vannacht bevallen van een jongen: Hendrik, en ze noemen 'm Erik!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 17 jul 2009 13:24

Gefeliciteerd!
Afbeelding

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 17 jul 2009 13:28

meissie88 schreef:m'n zus is vannacht bevallen van een jongen: Hendrik, en ze noemen 'm Erik!
gefeliciteerd en een mooie naam :D
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 jul 2009 13:36

He wat leuk Funlover!
Wij hebben ook een loge sinds gisterochtend
Het zoontje van m'n zus, die is nu 13 mnd.
Echt zo gezellig, maar wel druk idd.
Hij begon vannacht om 12 uur hard te huilen, poosje mee bezig geweest em bij ons in bed gehad :D
Toen maar het bedje bij ons neergezet en toen sliep hij zo tot half 6.
Een korte nacht voor mij, heb maar 3 uur geslapen, kon niet meer slapen na dat huilen.
En nu is hier nog een neefje heel de dag, die is 12 mnd, dus ben blij dat ze even slapen allebei :mrgreen:

Gefeliciteerd Meissie!!
Leuk hoor een neefje!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 jul 2009 13:39

Gefeliciteerd met je neefje!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 jul 2009 16:20

Leuke foto's!

Ik denk idd dat het wel wat vroeg is voor fysio met het oog op het cb, maar denk niet verkeerd hoor ajl, wij zijn hier ook erg blij met de fysio. Zie echt wel vooruigang, nog een poosje en Simon loopt eindelijk, Hij staat nu tenminste en doet wel wat stapjes langs de box en de tafel.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 17 jul 2009 17:38

Mijn nichtje is 75cm en 8,5 kilo.
Na zo'n huiluurtje kan je idd eerst poos niet slapen.
Ze viel in op m'n arm met haar hoofdje in m'n nek in slaap (zo schattig), daarna kon ik haar weg leggen en sliep ze gelukkig verder.
Maar het is natuurlijk vreemd wakker worden in een ander huis, met andere mensen etc...
Duurde ook ff voordat ze haar flesje wilde 's morgens.
Ze is vanmiddag weer terug naar papa en mama gegaan. Maar bleef eerst poos bij mij op de arm zitten en in m'n nek kruipen, voordat ze naar mama ging. Die ook beteuterd:P

Het is wel heerlijk zo'n dreuteltje. Je kunt een hoop lol met ze maken....
Maar je bent de hele dag bezig, en dan hebben sommige er nog wat rondlopen, die spelen natuurlijk meer zelf.
Je bent echt blij volgens mij als ze ff op bed liggen, en je even je handen vrij hebt.
Nu scheelt het dat het voor Ciska gewoon al onwennig was alles, dan wil ze je ook steeds zien enzo en aandacht.

Ik zal straks een fotootje posten.

Iedereeen gefeli met nichtjes en neefjes.
Het is echt super leuk! Geniet ervan....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 jul 2009 17:43

Gefeliciteerd meissie!
Heerlijk al die logees.
Wij hebben er vannacht en morgennacht 3. 3 meiden van 10,7 en 5. Ben heel benieuwd. We hebben maar 1 logeerkamer, dus ze moeten bij elkaar. In geval van nood kan er wel 1 bij Jurian, maar we proberen het wel eerst zo. Ik ben nog even aan het werk,dus mijn man doet het nu alleen ;) morgenochtend naar de overdekte speeltuin en morgenmiddag- en avond naar opa en oma (mijn schoonouders). Dan komen we de tijd wel door, ik vind het wel gezellig :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 jul 2009 18:46

ooh.. wat een jongens worden er weer geboren! gefeliciteerd allemaal!!

Rosekapje! fijn... vooruitgang bij simon! Lijkt me heerlijk als hij straks met je mee kan lopen, nu je arie ook moet tillen! Lukt alles nog? met drie kiddies?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jul 2009 08:49

ppm, hier gaat het goed hoor, zou idd heerlijk zijn als Simon zou gaan lopen, hij hoopt volgende week alweer 2 te worden. Merk het op het moment wel aan mijn rug en ook mijn elleboog is overbelast. Maar het is wel genieten hoor. de twee oudsten zijn aardig ondeugend af en toe en ook erg vindingrijk. En de kleine is gewoon nog steeds super klein, maar o zo lief. Hij draait al beide kanten op.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 jul 2009 09:32

rosekapje schreef:Leuke foto's!

Ik denk idd dat het wel wat vroeg is voor fysio met het oog op het cb, maar denk niet verkeerd hoor ajl, wij zijn hier ook erg blij met de fysio. Zie echt wel vooruigang, nog een poosje en Simon loopt eindelijk, Hij staat nu tenminste en doet wel wat stapjes langs de box en de tafel.

Ik zit er ook wel extra achteraan, omdat mijn broers ook moeite hadden met de grove motoriek. Bij mijn oudste broer zijn ze er zelfs te laat achtergekomen ( althans ectie ondernamen) dat hij er nu nog last van heeft. De fijne motoriek gaat prima bij hem , maar met de grove is hij gewoon wat langzamer dan gemiddeld. Hij zit nog steeds klaar op zijn knietjes, maar weet niet zo goed wat hij moet doen...haha. Erg komisch om te zien.
Laatst gewijzigd door ajl op 20 jul 2009 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”