Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:jah.. k heb et veranderd in schattig! wij zeggen hier altijd dreetig:)
bloempie schreef:Afgelopen maandag met Sarah naar het cb geweest, ze is nu 56,5 cm en weegt 5100 gram. Ze zit netjes tussen de onderste en middelste lijn en naar verhouding gaan lengte en gewicht precies gelijk omhoog.
Ook heeft ze d'r eerste prikken gehad. Ze schreeuwde moord en brand, meer van boosheid dan van de pijn...Verder heeft ze op wat gevoelige, stijve beentjes na, nergens last van gehad.
Vandaag pasfoto's van Sarah laten maken voor een ID-kaart. Moest ze persé recht op een krukje zitten en in de lens kijken. Ik vroeg nog of ze niet gewoon kon liggen, maar nee, ze moest gewoon zitten....![]()
Gelukkig hadden we snel een geschikte foto te pakken, maar ik snap niet dat ze voor baby's ook zo streng zijn.![]()
@Liefje, wat gaat Danique hard zeg!Thomas is al heel lang niet op het cb geweest, maar ik zet hem weleens op de weegschaal en hij weegt zo'n 13 kilo. Maar hij is dan ook nog geen 95 cm hoor, ik denk ongeveer 90 cm.
meissie88 schreef:Wat lief Jans1 !!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten