Huis kopen!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Huis kopen!

Berichtdoor MissF » 09 jul 2009 12:37

Ons huis is onder voorbehoud verkocht :)
Gister de 4e kijkers gehad, gelijk een bod, bijna gelijk akkoord. Nu hopen dat ze de financiering rondkrijgen, en dan gaan we er al snel uit.
En maandag gaan we zelf naar een ander huis kijken. Heel raar hoe snel zoiets opeens kan gaan!

Jullie al nieuws Tuinfluiter?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jul 2009 12:42

MissF schreef:Ons huis is onder voorbehoud verkocht :)
Gister de 4e kijkers gehad, gelijk een bod, bijna gelijk akkoord. Nu hopen dat ze de financiering rondkrijgen, en dan gaan we er al snel uit.
En maandag gaan we zelf naar een ander huis kijken. Heel raar hoe snel zoiets opeens kan gaan!

Jullie al nieuws Tuinfluiter?

Wat leuk voor jullie, zeg! :) Hopelijk kunnen ze het rond krijgen! Succes maandag!
Afbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 09 jul 2009 13:05

Gaaf zeg! Gefeliciteerd. Dan is het nog best snel gegaan. Had je het verwacht van deze mensen?

En het huis wat jullie maandag gaan kijken is ook echt wat jullie zoeken of wordt het tijdelijk?

Faramir

Berichtdoor Faramir » 09 jul 2009 13:15

Van harte.

Heeft een van jullie misschien ervaring met een aankoopmakelaar? Wij zitten er over te denken om er een in te schakelen, maar het kost best wel heel veel geld eigenlijk. Zoveel dat wij ons afvragen of het dat wel oplevert.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 jul 2009 13:42

SUPER gaaf MissF!! Wel spannend denk ik of valt het mee...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 jul 2009 14:13

Dank je wel allemaal :D

het was erg onverwachts eigenlijk. De kijker van de zaterdag ervoor wilde het niet kopen om de tuin. Dus ik dacht gister: ach, dat zullen die mensen wel weer hebben. Maar ze zijn geweest, helemaal enthousiast, en 5 minuten later stonden ze op de stoep om een bod te doen. En 's avonds was het al rond. vandaag via de makelaar gegaan, en nu staat er op de makelaarssite officieel 'verkocht onder voorbehoud'.

Het huis dat we gaan bekijken is ouderwets, maar erg groot. Er moet wel wat verbouwd worden, en het is al best duur, dus we weten niet of we dat allemaal gaan zien zitten. Dus maandag hoort u meer ;)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 09 jul 2009 14:36

Spannend MissF, succes!

*Annette*
Majoor
Majoor

Huis kopen!

Berichtdoor *Annette* » 09 jul 2009 15:47

Wat leuk MissF! Je rekent er niet op, en dan ;)...
Succes maandag!
Wat de toekomst brengen moge........

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 09 jul 2009 17:40

Moest steeds aan je denken missF, maar had geen tijd gehad om te informeren.
Dus nu was ik even op RW en zag opeens het goede nieuws staan :D
Super fijn missF voor jullie.
Echt bijzonder snel gegaan zo met de verkoop, fijn hoor.
Hopen dat jullie nu spoedig iets geschikts tegen komen voor jullie zelf.

Hier hetzelfde als heel de tijd.
Geen nieuws wat betreft ons huis.
Maar geen man over boord, want eer dat het nieuwe huis klaar is dan zijn we ruim een jaar verder.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 jul 2009 02:56

Da's goed nieuws, MissF. Lijkt me toch wel een rare gewaarwording: je eerste eigen huis, waar je de eerste jaren van je huwelijk hebt gewoond en dat ga je nu (als het goed is) verkopen...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 jul 2009 13:15

Dat heb ik niet echt. Maar ik ben met mijn ouders ook 2 keer verhuisd. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Ik richt in mijn hoofd mijn nieuwe huis al weer in, wat voor huis het dan ook is ;)
Mijn man vindt het lastiger. Die gaat steeds even in de kamer zitten en zegt dan:' Tjonge, dan horen we niet meer elk half uur het carrilon' of 'ik zal toch mijn mooie studeerkamer missen'. Hij staat er wel helemaal achter, maar is een beetje weemoedig. Nouja, we zien maandag wel of het andere huis iets is, dan kunnen we meer vooruit kijken. Nu zitten we in een beetje een rare tijd, je huis verkocht en nog niks nieuws.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 13 jul 2009 13:34

Dat is inderdaad (ook) wel een raar idee. We horen wel hoe het huis was hè :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 jul 2009 13:44

gefeliciteerd missf! Super leuk. Het voordeel van een stacaravan is dat het lekker snel schoon te maken is. Dan heb je meer tijd voor leuke dingen!

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 13 jul 2009 15:10

ajl schreef:gefeliciteerd missf! Super leuk. Het voordeel van een stacaravan is dat het lekker snel schoon te maken is. Dan heb je meer tijd voor leuke dingen!

En zo zie je maar weer: "Elk nadeel heb z'n voordeel!" :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 jul 2009 14:05

Hoe staat het met jullie huis MissF? En met het huis wat jullie op het oog hebben?

Mijn ma belde net hun huis werd vandaag getaxeerd omdat ze een nieuwe hypotheek moeten afsluiten. Het huis is 5 jaar oud en vrijstaand maar als ze het nu zouden verkopen zouden ze er in elk geval 150.000 euro winst op hebben!
Ik stond echt met mijn oren te klapperen mijn man en ik hadden een weddenschap over het bedrag maar we zaten er alle twee flink naast =D>

Van de week was ik huizen aan het kijken bij ons op dorp ben echt een geweldig huis tegen gekomen helemaal onze smaak en vrijstaand maar we blijven toch maar lekker
in ons eigen paleisje wonen :D

Terug naar “Archief”