Moderator: Moderafo's
MissF schreef:En het nadeel van kunststof is dat als ze lelijk zijn het moeilijker is ze mooi te krijgen. Hout schuur je en schilder je en is weer als nieuw. Dus persoonlijk zou ik niet zo snel kunststof kozijnen nemen.
liefie schreef:Ik vind kunststof kozijnen echt super lelijk en het past ook niet bij de oude huizen vind ik (ons huis is volgend jaar 100 jaar oud) En ik vind het juist wel leuk als je
om de paar jaar de kleur weer eens verandert.
Wij zijn offertes aan het opvragen voor de buitenboel te laten schilderen is echt hard nodig en het wordt nu bijna wit met donkerblauw.
liefje schreef:Kunststof kozijnen heb je ook wel werk aan, moet je ook in de was zetten.
wat voor soort kunstkozijnen hebben jullie? of zaten die er al in toen jullie er gingen wonen?
Wij zitten nog wel een beetje te dubben (kunstof of gewoon hout).
Want in een van de ramen op de bovenverdieping zit een barst en zit dus iets voor (hardboard ofzoiets). k Heb niet zoveel zin om daar een paar maanden tegen aan te kijken en wil graag het glas vervangen (er zit enkel glas in, maar enkel glas schijnt ook weer duurder te zijn dan dubbel glas) of gelijk het hele kozijn. pppfff.. Maar het kost ook allemaal geld.
coupe soleil schreef:wat voor soort kunstkozijnen hebben jullie? of zaten die er al in toen jullie er gingen wonen?
Wij zitten nog wel een beetje te dubben (kunstof of gewoon hout).
Want in een van de ramen op de bovenverdieping zit een barst en zit dus iets voor (hardboard ofzoiets). k Heb niet zoveel zin om daar een paar maanden tegen aan te kijken en wil graag het glas vervangen (er zit enkel glas in, maar enkel glas schijnt ook weer duurder te zijn dan dubbel glas) of gelijk het hele kozijn. pppfff.. Maar het kost ook allemaal geld.
Verschrikkelijk, kunststof kozijnen. Een van de meest afschuwelijke uitvindingen ooit.
Enkel glas duurder dan dubbel glas? Dan moet het wel heel bijzonder enkel glas zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten