Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Daphne » 09 jul 2009 10:44

*Annette* schreef:Vanmorgen had ik het er nog ff met me ma over, kwam zomaar te praat. Toen zei ze me misschien ontmoet je tijdens de vakantie wel een leuke jongen, ze zou het gewoon heel fijn voor me vinden als ik verkering zou hebben, omdat ik gewoon een steun naast me nodig heb. Maar goed m'n ogen open houden :mrgreen:...

Probeer je daar niet te erg op te fixeren. Mijn advies: Heb gewoon veel plezier tijdens je vakantie en probeer niet aan 'ik wil graag en het liefst zo snel mogelijk verkering' of 'wie weet is deze jongen wel wat' te denken. Dan loopt er geen één contact met een jongen meer spontaan...
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor *Annette* » 09 jul 2009 11:36

Het was ook niet echt serieus bedoeld, daarom ook de smile.

Inderdaad loopt het contact dan ook niet meer spontaan, en word het
meer een dwang... Ik wacht het wel af; wat de toekomst brengen moge!
Wat de toekomst brengen moge........

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 09 jul 2009 17:24

Grin, er is niks aan zo'n dag zonder haar op kantoor, maar ik kon me wel stukken beter concentreren :-oo
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 09 jul 2009 17:26

:D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 jul 2009 19:35

Mortlach schreef:Grin, er is niks aan zo'n dag zonder haar op kantoor, maar ik kon me wel stukken beter concentreren :-oo

:lol: :lol:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 09 jul 2009 20:05

@ Annette: Mijn vader zegt er niet zoveel van.. Zoals ik al eerder zei is hij echt heel erg gesloten en dat is niet altijd even prettig, je weet niet goed wat je aan hem hebt, of ie het ergens mee eens is of niet. Hij zegt wel eens wat maar dat is dan ook alleen als mn moeder er wat van gezegd heeft tegen hem... Ik ben vorige week op zijn verjaardag geweest (onverwachts als verrassing :wink: ) en toen ik thuis kwam reageerde heel belangstellend enz... Maar de volgende morgen begon ze weer over de kerk en mijn hele goede gevoel was gelijk verdwenen.. Ze vroegen zelfs op mn werk of het wel goed was gegaan de vorige dag.. En dan draai je er maar weer omheen en je gaat je er alleen maar rotter door voelen.

Maar wat jou betreft... Je moet je idd niet gaan fixeren op verkering... Ik zie het bij een vriendin van mij.. die is 21 en praat niet anders dan over jongens dit jongens dat... Haast een btje ziekelijk wordt het... Ze heeft dan ook al 2 korte relaties achter de rug en dat vind ze nog gek ook dat ze het uitmaken... Nou ik niet... Een jongen moet dan ook helemaal perfect zijn, mooie auto hebben, goede baan, dure kleding en er vooral knap uitzien...
Ik ben van mening dat mijn tactiek beter gwerkt heeft... 8) Toen ik em op het vliegveld zag staan vond ik em meteen al erg leuk.. Toen ging ie handjes geven en ik durfde niet!! Dus ik was toevallig net mijn vliegticket kwijt, die ik op moest zoeken, hij had iedereen een hand gegeven behalve mij en dat intrigeerde hem zo dat ie "achter me aan ging" en helaas.. ik trapte erin :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 09 jul 2009 20:08

jans1 schreef:Maar wat jou betreft... Je moet je idd niet gaan fixeren op verkering... Ik zie het bij een vriendin van mij.. die is 21 en praat niet anders dan over jongens dit jongens dat... Haast een btje ziekelijk wordt het... Ze heeft dan ook al 2 korte relaties achter de rug en dat vind ze nog gek ook dat ze het uitmaken... Nou ik niet... Een jongen moet dan ook helemaal perfect zijn, mooie auto hebben, goede baan, dure kleding en er vooral knap uitzien...

Ach, vraag het haar over 10 jaar nog eens...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 09 jul 2009 20:11

Mortlach schreef:
jans1 schreef:Maar wat jou betreft... Je moet je idd niet gaan fixeren op verkering... Ik zie het bij een vriendin van mij.. die is 21 en praat niet anders dan over jongens dit jongens dat... Haast een btje ziekelijk wordt het... Ze heeft dan ook al 2 korte relaties achter de rug en dat vind ze nog gek ook dat ze het uitmaken... Nou ik niet... Een jongen moet dan ook helemaal perfect zijn, mooie auto hebben, goede baan, dure kleding en er vooral knap uitzien...

Ach, vraag het haar over 10 jaar nog eens...

Zal ik zeker doen.. Hoop dat ze dan dr doelen wat bijgeschroeft heeft.. 8)
www.kralenjans.webs.com

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 jul 2009 20:46

Mortlach schreef:Grin, er is niks aan zo'n dag zonder haar op kantoor, maar ik kon me wel stukken beter concentreren :-oo

*blijft het hier even volgen* 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 09 jul 2009 21:10

Gerdien B. schreef:

En weet je, ook dat is een heel fijn, vertrouwd gevoel.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 09 jul 2009 21:11

Mortlach schreef:
Gerdien B. schreef:

Klopt!!!
www.kralenjans.webs.com

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 jul 2009 21:16

Mortlach schreef:
Gerdien B. schreef:

dan biecht ik maar eerlijk op dat ik om die reden nog wel is hier spiekte. Ook al spreek je elkaar dan niet veel, dan blijf je toch een beetje op te hoogte van elkaars leven ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 10 jul 2009 08:56

[-X Niet te nieuwsgierig he :wink:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 jul 2009 14:11

*Annette* schreef:Hoe staat het er voor Jans1 ;)?

Ik word wel eens vreselijk zat van al die mensen om me heen ](*,). Zoals ik hier al eens vaker heb gepost heb ik soms best een verlangen naar een jongen. Magoed tot nu toe is de jongen, waar ik mee verder kan, niet op m'n pad gekomen/zijn we elkaar niet tegen gekomen. Het ene moment is het verlangen sterker aanwezig dan het andere moment... Alleen ik probeer het maar weer zo snel mogelijk weg te stoppen en te denken ach er loopt er vast ergens wel 1 rond voor mij ;).

Alleen dan krijg je van die vragen, ben je nu nog alleen? In de kerk gaat een jongen schuinachter je zitten waarop gezegd werd ..... ging vlakbij dr zitten :roll:. Onze hond mag graag even bij m'n komen kroelen, dan is het dat kan je beter met een kerel doen. En allemaal van zulk soort vragen, dingen zeggen... Waardoor het verlangen alleen maar weer versterkt word, en ik soms helemaal wanhopig word :oops: :oops:... Vooral wanneer ik zie dat allemaal 15/16 jarige een 'vriendje' hebben :oops: zieliglopen-smile :oops: word ik soms best wel een beetje jaloers, terwijl ik dat helemaal niet wil zijn =;!

't Is geen pak suiker wat je in de winkel koopt ](*,).

En hoe oud ben je? :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 14 jul 2009 21:24

grr. Ze was er vandaag niet, en als ik zo naar de geplande projecten kijk, weet ik niet wanneer ze weer op kantoor zal zijn. Uit de weeromstuit heb ik haar maar gegoogled, alhoewel ik weet dat ik het mezelf daar alleen maar moeilijker mee zou maken. Dat gebeurde dan ook, maar ik vond ook allerlei door haar geschreven stukjes over Boeddhisme, en dat kan dan haast weer geen toeval zijn...

Terug naar “Archief”