Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De één na laatste foto is erop achteruit gegaan. De witten zijn helemaal uitgebleekt; zit geen enkele doortekening meer in. Veel te hoge kleurverzadiging. Deze kat bestaat niet in het echt.
Die laatste foto vind ik wel goed. Wat je eraan gedaan hebt weet ik niet, maar die komt nog realistisch over, al zijn ook hier de kleuren aan de sterke kant. Wel zou die laatste foto aanmerkelijk winnen, wanneer je de reep vensterbank (?) weghaalt. Scroll maar eens zó, dat die streep weg is, dan licht ogenschijnlijk je hele foto ervan op en blijf je beter geconcentreerd op je hoofdonderwerp: de kat.
Dat oppoetsen van foto's heb ik toch wel moeite mee. Vaak creëert men iets, wat in het echt niet bestaat. De digitale camera mag dan niet helemaal in staat zijn de werkelijkheid op zijn chip te vangen, maar hij komt er toch wel heel dicht in de buurt en dus is een zeer kleine correctie hier en daar soms nodig, maar niet een rigoreus ingrijpen wat je nu in 99 van de 100 gevallen tegenkomt.