Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor MissF » 21 jun 2009 20:40

Maar als je een dieet doet wat je eigenlijk niet wilt, dan blijft het toch niet werken?
Ik doe nu voor de 18e week steerp-je-slank, en het gaat prima, en blijft leuk! Niemand schrijft me voor wat ik moet eten, er is gewoon een limiet. Ik zit op 1300 kcal per dag, en heb het idee dat ik echt niet zoveel meer zou kunnen eten op een dag, al zou ik willen (behalve dan veel snoep, koek en chips natuurlijk ;) ). Dat werkt bij mij echt zoveel beter. En het gaat niet zo supersnel, maar het blijft er dan waarschijnlijk wel meer af dan crashdieten.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 jun 2009 13:05

Toch krijg je dan écht te weinig binnen. Vrouwen moeten rond de 2000 per dag zitten. Dat is niet voor niets een richtlijn. Ook van te weinig eten kun je aankomen (of minder snel afvallen) omdat je niet voldoende te verbranden hebt.
Bovendien moet je van veel stoffen ook gewoon voldoende binnen krijgen, waardoor je al gauw richting die 2000 zult gaan gok ik :)
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 jun 2009 13:56

Wij gaan ook een paar weken sonja bakkeren..... Omdat het nu echt even niet lukt. Daarna willen we iets anders gaan proberen.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 22 jun 2009 16:16

Het gemiddelde is 2000kcal inderdaad.
Maar er zijn altijd mensen die er 4000 kunnen eten en er niets van aankomen.
Anderen komen al aan van 1700 kcalorieen.
Je moet kijken wat jou lijf aan kan.
Ik at met mijn extra's echt geen 2000kcalorieen, maar kwam toch aan.
Dan moet je minder.
Niet elk lijf is hetzelfde.....

Als ik lekkere trek heb eet ik een appel of augurken.... :(
Niet leuk maar het helpt wel van je trek af....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 jun 2009 16:41

2000 kcal is een richtlijn om op gewicht te blijven. Om af te vallen lijkt het me logisch dat je minder kcal tot je neemt. En vooral de kcal rijke etenswaren vervangt voor kcal arme. Anders val je toch niet af :)

Zodra ik op gewicht zit ga ik weer naar de 2000. En ik geloof eigenlijk dat als je aankomt als je die 2000 eet, lange tijd achter elkaar, en niet meer, dat je dan te weinig weegt. Je lijf geeft zelf ook aan welk gewicht bij je past.
En idd, sommige mensen komen van 4000 kcal nog niet aan. Lijkt me fijn :D

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 jun 2009 15:13

MissF schreef:Maar als je een dieet doet wat je eigenlijk niet wilt, dan blijft het toch niet werken?
Ik doe nu voor de 18e week steerp-je-slank, en het gaat prima, en blijft leuk! Niemand schrijft me voor wat ik moet eten, er is gewoon een limiet. Ik zit op 1300 kcal per dag, en heb het idee dat ik echt niet zoveel meer zou kunnen eten op een dag, al zou ik willen (behalve dan veel snoep, koek en chips natuurlijk ;) ). Dat werkt bij mij echt zoveel beter. En het gaat niet zo supersnel, maar het blijft er dan waarschijnlijk wel meer af dan crashdieten.
nee daar heb je gelijk in en Jo'tje, er is ook echt een limiet. Het probleem is dat ik ver onder de 2000kcal zit met eten e.d. maar ik blijf op m'n gewicht. Ik eet gevarieerd, snoep wel maar niet echt veel ofzo. Slik wel de pil en toen is het voor mij allemaal begonnen. Sommige geloven niet in de bijwerkingen van de pil maar ben altijd onder de normale norm geweest (1.66 en 55 kg) tot ik met de pil begon. Ben ook gevoeliger geworden voor stemmingswissellingen hoewel dat ook in mijn karakter ligt is het extra gevoelig geworden. Ik weet zeker dat als ik de pil niet had geslikt dat ik nooit zo dik was geworden. Ben NOOIT zo dik geweest!! Ik kon mezelf vol(vr)eten maar ik bleef op gewicht.
Nou goed, ik heb m'n punt duidelijk gemaakt :wink: mijn eigen dieet werkt niet en bij familie heeft het wel gewerkt dus ben bereid om m'n lelijke vetbobbels weg te werken met name m'n borsten, buik en billen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 23 jun 2009 17:03

Ik geloof niet in het feit dat je lichaam het juiste gewicht voor je zoekt.
Hij zoekt een gewicht naarmate je eet...
Dat is het feit.
En het is altijd gebleken dat de ene mens al aan komt van het minste en geringste, en de ander van niets.
Dat is net zoiets als dat de ene mens puisten krijgt en de andere niet.
Of de één eczeem heeft en de ander niet...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 24 jun 2009 08:46

Kwebbel: de pil kan vast wel wat schelen, maar vergeet niet dat je rond die tijd ook bent getrouwd ;)
Anders zou je kunnen veranderen van soort pil om te kijken of dat uitmaakt. Of stoppen.
Want als het echt aan de pil ligt, dan valt daar niet tegen aan te Sonjabakkeren. Tenzij je ongezond weinig binnen krijgt.
pobody's nerfect

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 24 jun 2009 11:52

ik ben 2 dagen ziek en ben gelijk 2 kilo kwijt.
ziek zijn is niet leuk :? maar die kilo's kwijt wel.. :D
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 24 jun 2009 14:35

ABERDARE - Ooit was Georgia Davis de dikste tiener in Groot-Brittannië, maar het 16-jarige meisje heeft het voor elkaar gekregen om van 210 kilo af te vallen naar 93 kilo...

Georgia ging om dat te bereiken in augustus naar Amerika, waar ze in een streng kamp voor dikke mensen geholpen werd door een team van experts. Gedragscoaches, voedselpsychologen en fitnesstrainers kwamen eraan te pas om het meisje te laten krimpen in omvang.

Het meisje uit Wales is nu eindelijk weer blij met zichzelf. "Ik hou van mijn gezicht en de vorm van mijn lichaam. Het voelt alsof ik weer iets kan bereiken. Toen ik terugkwam van het Amerikaanse kamp, herkende mijn moeder me niet eens", zegt ze in The Sun.

Georgia neemt nog geen genoegen met haar nieuwe gewicht. In september keert ze terug naar Amerika om haar streefgewicht van 76 kilo te bereiken.

:shock: :shock:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 jun 2009 07:21

Yes, weer een halve kilo eraf. Nog een halve te gaan. Ik ben het echt zat. Maar sowieso die 67 halen, dat wil ik perse. Daarna stop ik misschien tot na onze vakantie wel. Dan ga ik over op het stree-je-slank op gewicht blijven. En dan na de vakantie die laatste 5 nog. Ik zie wel. Nog een halve te gaan in ieder geval :)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 jun 2009 15:57

gefeliciteerd MissF :D gebak om het te vieren ? ;-)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 jun 2009 16:02

Met dit warme weer ben ik weer heerlijk aan de diaree en heb ik dan ook echt alleen maar zin in water en water.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 25 jun 2009 18:13

kan dat door de warmte komen? ik had er namelijk ook heeel erg last van.
gelukkig gaat het weer wat beter :wink:
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 jun 2009 19:12

bij mij komt het wel door de warmte... k heb hele gevoelige darmen.

Terug naar “Archief”