Gefeliciteerd met jullie klein mannetje Eslb!!
Mooie naam hoor.
Rust maar goed uit en laat je nog maar flink verwennen.
Heerlijk hoor als Matthias al bijna naar huis mag.
Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Gefeliciteerd met jullie klein mannetje Eslb!!
Mooie naam hoor.
LauraC schreef:Tuinfluiter schreef:Gefeliciteerd met jullie klein mannetje Eslb!!
Mooie naam hoor.
pol schreef:Wij zoeken nog een tekst voor op het geboortekaartje. We willen een kraamfeest doen, maar de betere vrienden en familie mogen op afspraak in de kraamtijd komen. Hoe kunnen we dit op het kaartje zetten?? Wie weet er een goeie? (met de oudste hadden we 110 mensen aan mijn bed staan in een week tijd en dat is niet echt leuk meer..... dus vandaar dat we het verspreid willen doen.)
Evelien schreef:pol schreef:Wij zoeken nog een tekst voor op het geboortekaartje. We willen een kraamfeest doen, maar de betere vrienden en familie mogen op afspraak in de kraamtijd komen. Hoe kunnen we dit op het kaartje zetten?? Wie weet er een goeie? (met de oudste hadden we 110 mensen aan mijn bed staan in een week tijd en dat is niet echt leuk meer..... dus vandaar dat we het verspreid willen doen.)
Persoonlijk zou ik zeg maar je familie en hele goeie vrienden een geboortekaartje sturen. De rest via de mail. Maar dat is gewoon puur mijn mening.
Of een klein briefje erbij in doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten