Vroeger vond ik al die rookpauzes ook erg vervelend, zeker omdat ze het raar vonden als de niet-rokers ook 'zomaar' 5 minuten pauze namen. Of zoals Em_ma zegt: de mensen die de rotklussen laten liggen voor een ander

Moderator: Moderafo's
ostrogoot schreef:Waar ik mij aan irriteer zijn de collega's die anti roken zijn op de vrijdagmiddagborrel omdat dat ongezond is en medemens schade toedient. Maar deze collega's zuipen zich op vrijdagmiddag vol met alcohol die nog veel meer schade aanricht en gaan half beschonken naar huis (met de auto).
Evelien schreef:ostrogoot schreef:Waar ik mij aan irriteer zijn de collega's die anti roken zijn op de vrijdagmiddagborrel omdat dat ongezond is en medemens schade toedient. Maar deze collega's zuipen zich op vrijdagmiddag vol met alcohol die nog veel meer schade aanricht en gaan half beschonken naar huis (met de auto).
Als ze achter het stuur kruipen dan richten ze zeker schade aan (voor hun zelf en voor de andere weggebruikers)
Als ze niet acht het stuur kruipen richten ze alleen zich zelf schade toe (omdat TE veel alcohol niet goed is voor je lichaam).
Roken is slecht voor je zelf en je richt ook schade aan je mede mens.
Als de 'dader' merkt dat zijn/haar gedrag effect heeft, kan dat een stimulans zijnjans1 schreef: ... Irritatie, ergernis, irritatie, ergernis enz enz...
liefie schreef:Echt irritaties heb ik niet omdat ik eigenlijk altijd alleen werk (thuiszorg)
Waar ik me weleens boos over kan maken lege stripjes van pillen terug in doosje stoppen of een strip van 10 waar nog 1 tabletje inzit (ik scheur die andere 9 er altijd af en gooi het gelijk weg)
En afteken/registratie formulieren niet bijvullen maar wel volschrijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten