ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik bevallen ben het zelf kan vertellen hier

Moderator: Moderafo's

kamille1984 schreef:hoe sommigen het toch weten?
ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik bevallen ben het zelf kan vertellen hier

meissie88 schreef:Hyves...Denk ik, ik ben via allerlei hyves op de hyve van elsb terecht gekomen, maar helaas had ze haar profiel afgeschermd! Dus zag ik alleen een Elsb toen ze nog zwanger was

. Als ik bevallen ben, komt volgens mij niemand er op refoweb achter, heb namelijk geen hyves.
 . Als ik bevallen ben, komt volgens mij niemand er op refoweb achter, heb namelijk geen hyves.Daphne schreef:meissie88 schreef:Hyves...Denk ik, ik ben via allerlei hyves op de hyve van elsb terecht gekomen, maar helaas had ze haar profiel afgeschermd! Dus zag ik alleen een Elsb toen ze nog zwanger was
Ik kon het wel zien, blijkbaar omdat we gezamenlijke vrienden hebben.
 ), en die had het er wel op staan, dat haar zus een zoontje had gekregen. Dus via via is alles mogelijk
 ), en die had het er wel op staan, dat haar zus een zoontje had gekregen. Dus via via is alles mogelijk 
 ). Hij schreef dat ze nu zelf geen internet had in het zh, anders had ze vast hier ook al wat gepost!
 ). Hij schreef dat ze nu zelf geen internet had in het zh, anders had ze vast hier ook al wat gepost!liefje schreef:Wie is er nu aan de beurt volgens de kalender om te bevallen?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 gasten