Sinds ik ben gaan werken , droom ik daar vaak over Funlover!
Maar ja beetje zonde van mijn verdiende geld eigenlijk......

Moderator: Moderafo's
 )
 ) De psycholoog zei: Jij kunt toch beter je energie in je werk steken (waar je van geniet) dan thuis schoon gaan maken? Zit natuurlijk wel wat in... maar ik heb altijd gezegd dat ik dat nooit doe. Ehm... nu heb ik er wel stiekem over na lopen denken, maar ik geloof dat het bij mij niet werkt, omdat ik dan eerst zelf overal met een doek langs ga, voordat de schoonmaakster komt.
 De psycholoog zei: Jij kunt toch beter je energie in je werk steken (waar je van geniet) dan thuis schoon gaan maken? Zit natuurlijk wel wat in... maar ik heb altijd gezegd dat ik dat nooit doe. Ehm... nu heb ik er wel stiekem over na lopen denken, maar ik geloof dat het bij mij niet werkt, omdat ik dan eerst zelf overal met een doek langs ga, voordat de schoonmaakster komt.  

Als er handwas staat, doe ik het gewoon op 30 graden in de wasmachine, en bepaalde kleren van Jurian was ik gewoon op 60 graden i.p.v. de 30 die erin staan. En tot nu toe gaat het altijd goed
 Als er handwas staat, doe ik het gewoon op 30 graden in de wasmachine, en bepaalde kleren van Jurian was ik gewoon op 60 graden i.p.v. de 30 die erin staan. En tot nu toe gaat het altijd goed 
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten