Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor Lenny » 08 jun 2009 16:00

Als ik em zelf zou moeten betalen zou ik ook zeker voor een tweedehandse gaan, maar aangezien we em cadeau krijgen en ze niet willen dat we er dan 1 van Marktplaats halen mogen we een nieuwe uitzoeken! Maxicosi mura vind ik wel mooi, alleen het zitgedeelte vind ik er zo stom uitzien!! Net of je er een autostoeltje opgezet hebt ofzo.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 jun 2009 16:03

Wel luchtbanden want daarop ligt je kindje veel lekkerder als je in het bos of over oneffen terrein wandelt.

En een verjaardag met de kerst is nix, mijn man is de 27ste jarig. Elk jaar vinden we het weer een crime en af en toe vieren we hem gewoon lekker niet.

Gefeliciteerd met je neefje, Hippieblijhoofd!

Mijn nicht heeft vandaag een dochtertje gekregen na een zorgelijke zwangerschap. Nu gaat alles goed zover ik weet.
ja, dat is mijn mening dan he.....

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 08 jun 2009 16:16

hee, van harte hippie, geef mij idd zon bevalling,!

luchtbanden zijn heerlijk in mijn 10 jaar als luchtbanden wandelwagen leven , heb ik ooit 1 keer een lekke band gehad, door een winkelpunaise, dus dat valt reuze mee, alleen af en toe pompen dat valt mee.

easywalker is een goede stevige wagen, ook door de consumentenbond goed getest , rijdt lekker en makkelijk te bedienen

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 jun 2009 16:26

Luchtbanden loopt ook wel lekker, maar dan zal het aan onze wagen liggen, want ze zijn zo vaak zacht!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 08 jun 2009 17:57

Ik ben er natuurlijk een beetje uit, maar ik heb begrepen dat de meeste wagens tegenwoordig banden hebben die met schuim zijn gevuld. Geeft hetzelfde comfort als luchtbanden, maar een lekke band is verleden tijd.

Wij hadden trouwens een Mutsy Urban Rider. http://www.mutsy.nl/products/urban_rider/options
Die heeft vier even grote wielen en was ontzettend wendbaar! Wanneer ik nu zou moeten kiezen, zou ik geloof ik voor een Bugaboo gaan. Ook lekker wendbaar, makkelijk in te klappen etc. Wij hebben niet zo'n grote auto en met die Mutsy er in zat de kofferbak flink vol! Ik zou dat ook even uitproberen, voordat je een keuze maakt.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 jun 2009 18:07

De kinderwagen hebben wij nu 2 jaar en dat was toen het nieuwste van het nieuwste.
Misschien dat ik er dan ook maar schuim in ga spuiten.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 08 jun 2009 18:10

liefje schreef:De kinderwagen hebben wij nu 2 jaar en dat was toen het nieuwste van het nieuwste.
Misschien dat ik er dan ook maar schuim in ga spuiten.

Ik denk dat het vier nieuwe wielen worden :lol: Prijs valt volgens mij wel mee hoor!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 jun 2009 18:19

Als we de wagen 10x gebruikt hebben is het veel!

Of verkopen. ;-)

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 08 jun 2009 18:30

liefje schreef:Of verkopen. ;-)

En dan? Misschien heeft Lenny wel interesse. Tis dus een (bijna) nieuwe wagen!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 08 jun 2009 18:40

Ja goed idee ;) Welk merk is het dan? En 10x gebruikt maar?

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 08 jun 2009 18:43

Lenny schreef:Ja goed idee ;) Welk merk is het dan? En 10x gebruikt maar?

Een Mutsy Urban Rider. (Een Mutsy stond op jullie lijstje geloof ik) Uit ervaring kan ik zeggen dat ie heerlijk reed, erg wendbaar etc. Ook staat ie hoger op de wielen dan een Bugaboo. (Weet niet of je lang bent of snel last hebt van je rug, maar dan kan dit ook een hele fijne bijkomstigheid zijn) Maar zoals gezegd, even passen hoe hij in de auto past.....

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 jun 2009 19:01

Nee, deze hebben wij:

Afbeelding

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 08 jun 2009 19:14

Is dat een Quinny speedi? Maar hoezo heb je em dan maar zo weinig gebruikt joh?

De Quinny is bij ons eigenlijk al afgevallen vanwegen de kleine wagenbak. De Buzz vinden we niet mooi en van de Speedi kan het zitgedeelte niet goed rechtop, schijnt niet handig te zijn!

We hebben vandaag trouwens de 20 weken echo gehad, en alles zag er heel goed uit!! Echt fijn! Twas wel heel gaaf om te zien. Onze uk was echt superbeweeglijk, lag geen seconde stil.. Ik voel em sinds ruim een week ook al aardig goed, hij is flink actief :wink: Kheb de verleiding kunnen weerstaan om te vragen wat het is, dus het is echt nog een big surprise.. :)
De placenta lag gedeeltelijk voor (rechts voor) en hij ligt nu in stuit, maar dat kan nog alle kanten op, hopelijk de goeie iig!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 jun 2009 19:33

In het begin hadden we de maxi-cosi er vaak op, en de wagenbak was ze inderdaad zo uit.
Omdat we veel op pad zijn was het wat makkelijker om de buggy mee te nemen.
Zitting kan inderdaad niet helemaal rechtop!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 jun 2009 19:39

wij hebben een x adventure quicksilver! topwagen! loopt super!! giga grote bak.... Dus.. voor het geld waarbij je bij eenmutsy of ander duur merk alleen maar een onderstel hebt, heb je nu de hele kinderwagen, wandelwagen plus maxicosi.. voor minder geld!

enn.. hier luchtbanden, k heb kilometers gelopen en nooit een lekke band gehad!

Terug naar “Archief”