tante-tortel schreef:Nou H knap gedaan hoor! Kompliment van deze kant.
En volgens mij krijgt HJ hem wel vol met : Bijbel, liedboek 1, liedboek 2, Rode boekje, enz
Klopt inderdaad, voeg daarbij nog een flesje drinken, rol(len) snoep, papieren uit de kerkmap.e.d.
Btw die tas lijkt op de foto groter dan hij in werkelijkheid is. (doorsnede bodem 30 x 40 hoog.)
tante-tortel schreef:Het is inderdaad zo dat je wel moet uitkijken met het namaken en denken het goedkoper te kunnen. Goed op de prijs van de stof letten.
Nadeel vind ik soms met stof kopen, en mijn vraag is eigenlijk ook of meer mensen dat hebben, als je een bepaalde stof koopt, (al dan niet met een patroon er in) dat het op de rol leuk lijkt, maar zodra je het vermaakt hebt, toch ineens heel anders overkomt?
Voorbeeld: Ik ben naar de markt gegaan voor zwart/wittecamouflage stof voor die zwart witte tas. DIe kon ik natuuurlijk op dat moment niet vinden, grrr, dus zwarte witte blokken stof gekocht voor een bandana en een zebra print voor een tas. Die zebrastofprint leek op de rol leuk, toen de tas half klaar was, leek het ineens wel een damestas te worden. Resultaat: een half afgemaakte tas die hier nu in de hoek ligt te zieleogen en dat ik mijn stof voor de bandana heb verknipt voor de tas...
tante-tortel schreef:Ik heb net weer drie korte broeken en een overgooiertje voor de kleinkinderen klaar en dat kostte me niet meer dan € 3,00 !
Nu ben ik bezig aan het patchworken en daarna quilten van een quiltje voor in het ledikantje van het nieuwe kleinkind.
foto?
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.